نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

نمایندگی تعمیر یخچال مای‌تگ، دوو، جنرال الکتریک در تهران؛ آی.پی امداد

تعمیر لوازم خانگی با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی، عیب‌­یابی و رفع عیب در محل و هزینه­‌های واضح و شفاف تا با آگاهی کامل درخواست دهید.

همچنین در نظر داشته باشید با ورود به لینک‌های زیر در سایت آی.پی امداد می‌توانید به مشاهده ارور لوازم خانگی برندهای مختلف، راهنمای فارسی استفاده و آموزش تعمیرات لوازم خانگی بپردازید و مهم‌تر از همه هرگونه سوالی درباره تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید می‌توانید در قسمت دیدگاه صفحات مختلف سایت بپرسید و به‌صورت آنلاین کارشناسان ما پاسخگو شما خواهند بود.

نمایندگی تعمیر یخچال مای تگ در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال مای تگ

دقت کنید: قبل از انجام هر کار روی یخچال یا فریزر، مطمئن شوید که دستگاه از برق کشیده شده است. پس از جدا کردن دستگاه، چک کنید تا ببینید آیا موتور یا کمپرسور یک خازن دارد یا نه؛ این جزء در یک خانه در بالای موتور قرار دارد و برق را ذخیره می‌کند، حتی زمانی‌که قدرت به واحد تبدیل می‌شود. قبل از تعمیر یخچال مای‌تگ، باید خازن را تخلیه کنید، در غیر این صورت یک شوک شدید دریافت می‌کنید.

 

تعمیرگاه مجاز یخچال و فریزر مای‌تگ

مرحله 1: یخچال و فریزر مای‌تگ را از برق جدا کنید.

مرحله 2: برای دسترسی به خازن، پنل سرویس از قسمت پشتی دستگاه یا پنل سرویس در جلوی دستگاه زیر در، را حذف کنید؛ همان‌طور که برای جداسازی جزئیات مشخص است. خازن در یک خانه در بالای واحد موتور / کمپرسور واقع شده است که به نظر می‌رسد یک باتری سلول خورشیدی بزرگ است. در صورتی که برای جداسازی دچار مشکل شدید با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در محل تماس حاصل کنید.

برای تخلیه خازن، یک مقاومت ۲۰ و ۲۰۰ اهم، یک عنصر مقاومت ۲ وات (یک واحد سیم کشی ارزان‌قیمت) نیاز است که در اکثر فروشگاه‌های برق یا تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر مای‌تگ تأمین می‌شود. پروب های مقاومت را به ترمینال خازن وصل کنید؛ این خازن را تخلیه می‌کند. اگر خازن دارای سه پست ترمینال باشد، مقاومت را به یک ترمینال خارجی و ترمینال مرکز، سپس به ترمینال خارجی دیگر و ترمینال مرکزی وصل کنید.

تعمیر یخچال ساید‌بای‌ساید مای‌تگ

تعداد زیادی از مشکلات یخچال ساید‌بای‌ساید مای‌تگ می‌تواند به‌راحتی از باز و بسته کردن مکرر در حاصل شود. تعمیرات در می‌تواند تمام مشکلات شما را از درجه حرارت نامناسب تا فراوانی یخ زدگی حل کند.

اگر متوجه شوید که کمپرسور یخچال به‌طور مداوم در حال اجرا است (که باعث از دست دادن انرژی و کاهش عمر دستگاه می‌شود)، این عملکرد ممکن است به‌دلیل مشکلات در یخچال باشد و تعمیر این مورد آسان است.

به‌طور ایده‌آل، آب‌و‌هوا در داخل یخچال هرگز شکسته نخواهد شد و این واحد می‌تواند در تمام مدت یک دمای ثابت را حفظ کند. البته ما باید چند بار در روز یخچال خود را باز کنیم، ولی باید نکاتی را در این مراحل رعایت کنیم؛ از جمله باز نگه نداشتن در به مدت طولانی.

تعمیر یخچال فریزر مای‌تگ

در یخچال و فریزر مای‌تگ، یک کلید کوچک قرار دارد (نور درون یخچال را تأمین می‌کند)؛ آن را فشار دهید. اگر سوئیچ عملکرد نامناسبی داشته باشد، نور در واحد باقی می‌ماند و گرمای چراغ قوه می‌تواند مشکل در خنک‌کننده ایجاد کند.

مرحله 1: لامپ را بررسی کنید تا ببینید که آیا آن سوخته است. اگر نه، دکمه‌ی فشار را روی سوئیچ در فشار دهید.

مرحله 2: اگر نور باقی می‌ماند، کلید را با یک پارچه تمیز کنید. سپس سوئیچ را از دیواره حذف کنید. پیچ‌های نگهدارنده پنهان شده توسط یک قطعه پلاستیکی را بردارید، سوئیچ را از پیچ و مهره با یک پیچ گوشتی جدا کنید، یا پیچ و مهره را حذف کنید تا قفل را باز کنید. سپس سوئیچ را با یک VOM تنظیم شده به مقیاس RX1 آزمایش کنید.

مرحله 3: یک پروب VOM را به هر ترمینال سوئیچ وصل کنید و دکمه را فشار دهید. متر باید صفر خوانده شود. اگر سوزن در مقیاس بالاتر از صفر حرکت می‌کند، سوئیچ را با یک قطعه جدید از همان نوع جایگزین کنید.

مرحله 4: سوئیچ جدید را همان‌طور که قطعه قدیمی وصل بود، وصل کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

چگونه یخچال جنرال الکتریک را باز کنیم؟

اجزای کنترلی یخچال و فریزر جنرال الکتریک در بخش بالا یا بالای واحد قرار می‌گیرند. موتور، کمپرسور، کویل کندانسور و فن خنک‌کننده در بخش پایین قرار دارد و پس از باز کردن اجزا می‌توانید تعمیر را انجام دهید.

برای دسترسی به اجزای یخچال جنرال الکتریک در قسمت بالای واحد، پیچ‌های نگهدارنده را بردارید یا کلیپ‌هایی را که پنل‌های پلاستیکی یا فلزی را روی قطعات نصب می‌کنند، باز کنید. این اتصال-دهنده‌ها ممکن است توسط قالب‌سازی پنهان شده باشند. در این مورد، برش یا قالب‌سازی را با یک چاقوی پلاستیکی سفت و محکم بکشید. کنترل‌های پیشین نیز ممکن است به‌عنوان نگهدارنده برای بخش‌های مختلف پنل خدمت کنند. در بیشتر یخچال‌ها قفسه‌ها می‌توانند برداشته شوند تا اجازه دسترسی به بعضی از پنل‌ها وجود داشته باشد.

برای دسترسی به بخش پایین یخچال و فریزر مای‌تگ، پنل سرویس را با نگه‌داشتن پیچ در پشت دستگاه زیر کویل کندانسور نگه‌دارید. این واحد همچنین ممکن است یک پنل دسترسی جلو، در زیر در داشته باشد. این پنل را با نگه‌داشتن پیچ، یا آن را با لغزش و نگه‌داشتن دو طرفه براکت بردارید. در برخی از مدل‌ها می‌توانید یخچال و قطعات را از کف آن تست و تعمیر کنید. در این حالت، باید قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز، یخچال فریزر جنرال الکتریک از برق کشیده شده و خالی شود.

تعمیر یخچال سایدبای‌ساید جنرال الکتریک

در بعضی موارد یک ترموستات معیوب علت گرمای یخچال نیست؛ یک فن معیوب یا تیغه خم شده فن می‌تواند مشکل ساز باشد، در این حالت اگر تیغه‌ها مسدود شده باشند، سعی کنید آن‌ها را آزاد کنید. اگر آن‌ها خم شدند، آن‌ها را با انبر درست کنید.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

در برخی از مدل‌های یخچال فریزر، سوپاپ در فن بخار را فعال می‌کند. اگر عملکرد فن به نظر نامناسب می‌رسد، سوئیچ در می‌تواند معیوب باشد. برای تعمیر سوئیچ را تست کنید و در صورت لزوم آن را جایگزین کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران

نشت یخچال به‌وسیله بوی تند آن شناسایی می‌شود. هیچ کاری برای تعمیر یک نشتی وجود ندارد، مگر آنکه با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران تماس بگیرید تا مشکل را حل کند.

فن كندانسور در زیر یخچال دوو قرار دارد. در طی چرخه یخ زدایی آب ازطریق یک شلنگ کوچک به داخل تانک تخلیه می‌شود و به‌طور طبیعی تبخیر شود. در برخی از یخچال‌ها، جنس شلنگ تخلیه به‌جای فلز، لاستیکی است. این نوع از شلنگ می‌تواند ترک خورده و باعث نشت شود. شلنگ را بررسی کنید اگر آسیب دیده باشد، آن را جایگزین کنید.

هیتر یک عنصر حرارت است که روی سیم پیچ اپراتور واقع شده است. هنگامی که یخچال و فریزر به چرخه یخ زدگی تغییر می‌کند، هیتر یخچال برای روشن شدن فراست در محفظه خاموش می‌شود. شکست هیتر یخچال باعث عدم دفراست می‌شود.

تعمیر یخچال ساید‌بای‌ساید دوو

یخ‌ساز یخچال ساید‌بای‌ساید دوو گاهی به‌دلیل عدم دسترسی آب ورودی به یخ‌ساز، مسدود می‌شود. برای اصلاح این مشکل، دستگاه را از برق جدا کنید و آب را قطع کنید. خط آب را در جایی که وارد شیر می‌شود (معمولا در لبه پایین دستگاه قرار دارد) بررسی کنید. سیم‌پیچ را بردارید و آن را جدا کنید. با استفاده از برس سفت و مواد شوینده خانگی ضعیف، این قسمت را تمیز کنید.

رعایت اصول نگه‌داری از یخچال دوو شما را از هزینه‌های بالای تعمیر آن دور نگه می‌دارد. بهتر است سرویس دوره‌ای یخچال، تمیز کردن قسمت داخلی و خارجی یخچال، باز نگه نداشتن طولانی مدت در یخچال را فراموش نکنید.

توجه: آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی و با اصول خدمات در اروپا آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده