نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کاراکتر All Might از انیمه My Hero Academia به بازی Jump Force اضافه می‌شود

کاراکتر All Might از انیمه‌ی My Hero Academia به همراه بسته‌ی الحاقی جدیدی به بازی Jump Force ملحق خواهد شد.

پنج شنبه‌ی گذشته، کمپانی بندای نامکو اعلام کرد که شخصیت All Might از سری My Hero Academia قرار است به‌عنوان دومین شخصیت DLC این بازی، به فهرست بلند بالای مبارزین Jump Force اضافه شود. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از این شخصیت در بازی Jump Force را در انتهای مطلب تماشا کنید.

All Might دومین شخصیت از سری انیمه‌ی My Hero Academia است که به بازی Jump Force اضافه می‌شود. او در دنیای My Hero Academia قوی‌ترین قهرمان است و نقش تربیت و پرورش Deku را برعهده دارد که ممکن است او را با نام اصلی‌اش یعنی ایزوکو میدوریا بشناسید. لازم به ذکر است که Deku در حال حاضر در بین شخصیت‌های قابل بازی Jump Force حضور دارد.

قبل از All Might، اضافه شدن شخصیت Seto Kaiba از سری !Yu-Gi-Oh با انتشار بسته‌ای الحاقی در جامپ فورس تائید شد. در مجموع، سه شخصیت جدید در ماه مه به این بازی اضافه خواهند شد. به احتمال قوی آخرین کارکتر از این بسته‌ی الحاقی در اواخر ماه میلادی جاری یا اوایل ماه میلادی پیش‌ رو معرفی خواهد شد. به جز شخصیت‌های جدید، به‌رروز رسانی ماه مه قرار است شامل استیج جدید مسابقات جهانی، رویداد رید باس، چندین مأموریت آنلاین زنجیره وار و چندین گزینه‌ی شخصی سازی برای مهارت‌ها، لباس‌ها و پوسته‌ها باشد.

بازی Jump Force در حال حاضر برای Xbox One ،PS4 و کامپیوتر در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده