// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازیگر جوکر سریال گاتهام به عنوان کاراکتر اصلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تایید شد

استودیو ریسپاون اعلام کرده که کمرون موناگان، بازیگر سریال Gotham (گاتهام) نقش شخصیت‌ اصلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را ایفا خواهد کرد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، شایعه شده بود کمرون موناگان، بازیگر نقش جوکر سریال Gotham (گاتهام) قرار است برای ضبط تصاویر اولیه و موشن کپچر شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در این پروژه ظاهر شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از معرفی رسمی بازی، طبق گفته‌ی استودیو ریسپاون، این خبر رسما تایید شده است.

موناگان قرار است در نقش این شخصیت که کال کستیس نام دارد ظاهر شود. البته این نخستین باری نیست که جوکرهای دنیای دی سی با مجموعه‌ی جنگ ستارگان ارتباط برقرار می‌کنند. پیش‌تر و برای ضبط صدای شخصیت جوکر در سریال Batman: The Animated Series، لوک اسلای واکر معروف که در واقعیت مارک همیل نام دارد، این وظیفه را بر عهده داشته است. اکنون نیز باید دید که ایفای نقش کال توسط موناگان، چه ویژگی‌های خاصی به وی خواهد داد.

star wars jedi fallen order

جهت اطلاع از داستان بازی باید بدانید که داستان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بین فیلم‌های Star Wars Episode III: Revenge of the Sith و Star Wars Episode IV: A New Hope جریان دارد. در جریان بازی شما در نقش کال هستید و در این بین با یک شوالیه‌ی جِدای دیگر که نقش ترتبیت و آموزش کال را بر عهده دارد، دیدار می‌کنید. کال و گروهش که همگی مجهز هستند به شمشیرهای لیزری دولبه، به مواجهه با دشمنان می‌روند و در این بین نیز پیشرفت کرده و در مبارزات تکامل می‌یابند. ربات یا به اصطلاح درویدی نیز به عنوان همراه کاراکتر اصلی این بازی انتخاب شده است که در تمامی ماجراجویی‌ها وی را یاری می‌کند. پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی پرداخت درون برنامه‌ای و همچنین بخش چندنفره ندارد. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، محصول استودیو Respawn، قرار است در تاریخ ۱۵ ماه نوامبر (۲۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده