// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

آیتم های تزئینی Mortal Kombat 11 با پول واقعی قابل خریداری هستند

در جدیدترین قسمت از برنامه کامبت کست بازی Mortal Kombat 11، اعلام شد که بازیکنان می‌توانند آیتم‌های تزئینی بازی را با پول واقعی هم خریداری کنند.

پس از معرفی رسمی بازی Mortal Kombat 11، استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده بازی مورتال کامبت 11، برنامه‌ای به نام کامبت کست تدارک دید تا در جریان قسمت‌های مختلف این برنامه، کاراکترهای بازی را معرفی کنند. همچنین اطلاعات مختلفی هم از جهان بازی در دسترس قرار می‌گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی و آخرین قسمت از برنامه کامبت کست، جدا از به‌نمایش گذاشتن گیم‌پلی کاراکتر کیتانا، اطلاعاتی هم از آیتم‌های تزئینی بازی منتشر شد. شان همریک، تهیه کننده مورتال کامبت 11 در جریان کامبت کست واحد پول Time Crystals را معرفی کرد. درواقع تایم کریستال پول داخل بازی است که بازیکنان با تجربه‌ی Mortal Kombat 11 می‌توانند آن را کسب کنند. همچنین می‌توانید تایم کریستال را با پول واقعی هم خریداری کنید.

تایم کریستال برای خرید مهارت‌ها و کومبوهای جدید استفاده نمی‌شود و تنها برای آیتم‌های تزئینی است. ازاین‌رو می‌توانید از این واحد پول برای خرید پوسته‌های مختلف کاراکترها، Gearهای تزئینی و انیمیشن‌های شروع و پیروزی مبارزه استفاده کنید. نکته‌ی جالب دیگر این است که می‌توانید ازطریق تایم کریستال، فیتالیتی‌های آسان را خریداری کنید. فیتالیتی‌های آسان درواقع آیتم‌های قابل استفاده‌ای هستند که نحوه‌ی اجرای فیتالیتی را بسیار ساده‌ می‌کنند و دیگر نیازی به وارد کردن اینپوت مورد نظر نیست.

البته کاربران می‌توانند تمامی موارد ذکر شده را بدون تایم کریستال هم کسب کنند. تایم کریستال یک میان‌بر برای اشخاصی است که می‌خواهند زودتر از سایرین به‌موارد ذکر شده دسترسی داشته باشند. همچنین بازی مورتال کامبت 11 فاقد لوت باکس است و می‌توانید تمامی مواردی را که می‌خواهید، به‌صورت مستقیم از فروشگاه بازی خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده