نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر زمان عرضه بازی World War Z کشتار زامبی‌ها را نشان می‌دهد

درحالی که فقط یک هفته تا انتشار بازی World War Z باقی مانده، تریلر زمان عرضه‌ی آن منتشر شده که یورش جهانی زامبی‌ها را به‌تصویر می‌کشد.

بازی World War Z، اثر استودیو Saber Interactive از بازی‌های مورد انتظار ماه جاری است که با اقتباس از یک رمان و فیلم سینمایی با همین نام، هفته‌ی آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

تا به‌امروز اطلاعات و ویدیوهای مختلفی از این بازی منتشر شده و دنبال‌کنندگان این بازی، تقریبا با هسته‌ی گیم‌پلی آن آشنایی کافی را دارند. همان‌طور که در این تریلر و نمایش‌های قبلی بازی هم دیدیم، شما در این اثر کاملا آنلاین باید با همکاری دوستان خود و البته دیگر بازیکنان، در دنیای زامبی‌زده‌ی بازی که از شهرهای مختلف و بزرگ سراسر جهان هم تشکیل شده، برای بقا تلاش کنید و در این مسیر، انواع و اقسام تفنگ‌ها و تجهیزات جنگی را در اختیار خواهید داشت.

حالت‌های مختلفی برای بازی درنظر گرفته شده است؛ از حالت دونفره و بازیکن‌ دربرابر بازیکن و بازیکن دربرابر زامبی‌ و هوش‌مصنوعی گرفته تا بخش‌های مختلف و متنوع، همه برای سرگرم کردن بازیکنان به‌صف خواهند شد و البته گفتنی است که در ادامه، تیم سازنده‌ی بازی با انتشار آپدیت‌ها و موارد مختلف، محتویاتی جدید را در دسترس بازیکنان اثر قرار خواهد داد.

بازی World War Z هفته‌ی آینده راهی ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 خواهد شد و در ادامه، در جریان آخرین اخبار بازی شما را به‌تماشای تریلر زمان عرضه‌ی بازی دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده