نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی واقعیت مجازی سازنده Another World با نام Paper Beast معرفی شد

سازنده‌ی بازی ادونچر کلاسیک Another World، به تازگی از جدیدترین ساخته‌اش با نام Paper Beast رونمایی کرده است.

اریک چاهی، خالق و سازنده‌ی بازی ادونچر اتمسفریک و داستان‌محور Another World در تازه‌ترین اثرش قصد دارد با استفاده از قدرت پلی استیشن VR، بازیکنان را به دنیای جدیدی وارد کند. پروژه‌ی جدید وی که Paper Beast نام دارد قرار است برای هدست واقعیت مجازی سونی توسعه یابد.

اریک چاهی از استودیوی Pixel Reef به تازگی این بازی جدید را از طریق بلاگ پلی استیشن معرفی کرده و گفته این بازی قرار است سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن وی آر منتشر شود. سازندگان درباره‌ی بازی توضیحاتی را منتشر کرده‌اند که مشخص می‌کند بازیکنان چه محتوایی را در Paper Beast تجربه می‌کنند. شما می‌توانید این توضیحات را در ادامه مشاهده کنید. همچنین تریلری نیز از بازی منتشر شده که جلوه‌های هنری زیبای آن را نشان می‌دهد.

جایی در اعماق حافظه‌ی یک سرور اطلاعاتی، اکوسیستمی از زندگی طبیعی شکل می‌گیرد. کدهای گم‌شده و الگوریتم‌های رها شده در اینترنت، برای سال‌ها روی هم انباشته می‌شوند و از اجتماع آن‌ها نشانه‌های کوچکی از زندگی شکوفه می‌زند. هیولای کاغذی اینگونه متولد می‌شود.

چاهی توضیح می‌دهد که الهام‌بخش اصلی این بازی، آزمایشات و تجربیات او در انجین یونیتی و تحقیقاتش در زمینه‌ی کلان‌ داده‌ها بوده. او با بررسی این فضاها، به مفاهیم جالبی رسیده و این مسئله باعث شده ایده‌های خوبی در ذهنش شکل بگیرد.

ساختار کلی بازی بر اساس یک شبیه‌سازی بنا شده که سازنده‌ها در آن تلاش کرده‌اند همه‌ی جزئیات قابل تصور را پوشش دهند. از شبیه‌سازی کف زمین با همه‌ی پستی‌ها و بلندی‌ها گرفته تا حیوانات و فعالیت‌ آن‌ها. به گفته‌ی چاهی، در این بازی، بازیکنان می‌توانند با گستره‌ای بسیار زیاد از اشیاء تعامل داشته باشند و به محیط‌های مختلف سر بزنند. به گفته‌ی کارگردان، موجودات و حیوانات داخل بازی، رفتارشان را بسته به نوع بازی شما تغییر می‌دهند. رفتار آن‌ها با نحوه‌ی تعامل شما به عنوان بازیکن با دنیای بازی انتطباق پیدا می‌کند. البته هنوز مشخص نیست این تعاملات در چه سطحی هستند و میزان آزادی عمل و تاثیرپذیری دنیای بازی از نحوه‌ی بازی بازیکنان چقدر است. باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی صبر کنیم.

Paper Beast قرار است در تاریخی نامشخص از سال جاری برای پلی استیشن VR راهی بازار شود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اثر سازنده‌ی بازی Another World چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده