// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Math Seeker؛ سرگرمی با ریاضیات

بازی موبایل Math Seeker به ساده‌ترین شکل ممکن شما را روزها و ماه‌ها با ریاضیات سرگرم می‌کند و ذهن‌تان را صیقل می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Math Seeker را می‌توان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و البته ساده‌ترین آثاری دانست که علاقه‌مندان به علم ریاضی می‌توانند آن را تجربه کنند. استودیو Nebula Bytes ساده‌ترین شیوه بازی‌سازی را برای اثرش انتخاب کرده است و سیستمی شبیه بازی ایرانی آمیرزا را برای‌تان ارائه می‌کند. این بازی اندروید در سبک پازل است و شامل مراحل پرتعدادی با چالش‌های متنوع است.

بازی Math Seeker گیم‌پلی چندان دندان‌گیری ندارد و تنها باید به چشم حل معماهای مشابه به آن نگاه کنید. این معما در ادامه با تغییراتی دچار چالش‌های بیش‌تری می‌شوند و می‌توانند شما را سرگرم کنند. اگر علاقه‌مند به ریاضیات هستید و قصد دارید که چهار عمل اصلی را بارها و بارها تمرین کنید، این بازی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر بازی آمیرزا را تجربه کرده باشید متوجه سیستم اتصال بلاک‌های مختلف بهم خواهید شد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بلاک‌های هر مرحله را بهم وصل کنید و یک عبارت صحیح را با توجه به فرمولی که در پایین به شما ارائه شده است، بسازید. این اتصالات حساس است و باید به همان ترتیبی که فرمول از شما می‌خواهد آن‌ها را بهم وصل کنید.

سازندگان تعداد بسیار بالایی از مراحل را برای شما در نظر گرفته‌اند و هرکدام از از درجه سختی ساده به سمت دشوار پیش می‌رود. طراحی کمی این مراحل واقعا شگفت انگیز است و باید به سازندگان در انتخاب منحصربه‌فرد مراحل‌شان تبریک گفت. بازی Math Seeker را می‌توان یکی از بهترین بازی های اندروید در این شاخه عنوان کرد چرا که علارغم سیستم ساده‌اش توانسته است که انگیزه لازم را در بازیکنان ایجاد کند. در این سیستم اگر بتوانید بدون هیچ اشتباهی بلوک‌ها را بهم وصل کنید، ستاره‌ی مرحله به شما داده می‌شود و درغیراینصورت مرحله با امتیاز کمتری برای‌تان ثبت خواهد شد. یک پایگاه داده بزرگ وجود دارد که نشان می‌دهد شما چه تعدادی از مراحل را ستاره‌دار و چه تعدادی را همراه با اشکال به پایان برده‌اید.

Math Seeker
Math Seeker
Math Seeker

بازی Math Seeker را تنها با عمل جمع شروع می‌کنید و رفته رفته سه عمل اصلی دیگر هم به آن اضافه می‌شوند. هر عمل اصلی که به بازی اضافه می‌شود دارای سیستم دشوار چهارگانه است و می‌توانید آن‌ها را از ساده و معمولی تا دشوار و خیلی سخت انجام دهید. بازه عددی هم برحسب انتخاب شما می‌تواند از ۱ تا ۲۰ یا از ۱ تا ۵۰ باشد. مسلما در حالت دومی شما شرایط دشوارتری را تجربه خواهید کرد. پس در حالت کلی شما در هشت حالت می‌توانید مراحل را تجربه کنید که هر حالت دارای چهار درجه دشواری است و هر درجه هم شامل ۱۰۰ مرحله جذاب و منحصربه‌فرد است. پس مطمئن باشید که چالش‌های ذهنی این اثر برای‌تان تمامی ندارد و با قابلیت تکرار بالا می‌توانید برای مدت‌ها با بازی سرگرم شوید.

بازی مراحل پرتعدادی با درجه سختی متفاوت دارد که می‌توانید تا ماه‌ها با آن سرگرم شوید

با سطوح آسان بازی Math Seeker می‌توانید به مغزتان استراحت دهید و تمرین کنید. وقتی که چندین عمل اصلی با همدیگر ترکیب می‌شوند، حل کردنشان سخت است و باید با دید بازتری به مسائل نگاه کنید. بازی زمان‌دار نیست و می‌توانید با خیالت راحت روی مراحل تفکر کنید. سعی کنید که ریتم کلی گیم‌پلی بازی را متوجه شوید و حتی بدون نیاز به نگاه کردن به فرمول‌ها آن‌ها را حل کنید. گاها تنها می‌توانید یکی از فرمول‌ها را بر روی صفحه ببینید و با پاک شدن آن‌ها فرمول‌های دیگر هم کم کم نمایان می‌شوند. با استفاده از علامت سوال بالای بازی می‌توانید کمک بگیرید و تعدادی از فرمول‌ها را حل کنید.

Math Seeker
Math Seeker
Math Seeker
Math Seeker برای تمامی سنین مناسب است و می‌توانید ذهن خود را با چهار عمل اصلی ریاضی تمرین دهید

Math Seeker برای هر سنی مناسب است و هرکسی می‌تواند ذهن خود را با این بازی فعال‌تر کند و خودش را برای معماهای سخت‌تر آماده کند. بازی از جوانب مختلف می‌تواند چهار عمل اصلی را به شما معرفی کند و بدین وسیله دید وسیعی نسبت به حل ذهنی این ترکیب‌ها خواهید داشت. گیم‌پلی بازی ساده است و نیازی به نوشتن نخواهید داشت. سبک پازل همواره می‌تواند بار آموزشی زیادی داشته باشد و این اثر به ساده‌ترین شکل ممکن می‌تواند چالشی برای قشرهای مختلف مردم باشد. Math Seeker درواقع نسخه ریاضی چنین چالشی است و این بار به جای حروف باید با اعداد بازی کنید و خودتان را بسنجید.

با Math Seeker هرزگاهی می‌توانید چالش متنوعی را برای ذهن خود تدارک ببینید و هرزمان که خواستید به سراغش بروید. البته که این بازی را می‌توانید برای بارهای دیگر هم تکرار کنید و به خاطر شباهتش نمی‌تواند حس تکراری بودن به شما بدهد. البته که تعداد مراحل آنقدر زیاد هستند که در آخر از تجربه آن سیراب خواهید شد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی Math Seeker


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده