نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

فینال مسابقه عصر جدید در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد

فینال مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرا و تهیه احسان علیخانی در ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت. برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار نیز در نیمه شعبان پخش خواهد شد.

مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» جدیدترین برنامه احسان علیخانی در مقام مجری و تهیه‌کننده است. این برنامه در ایام نوروز هر شب روی آنتن می‌رفت. به تازگی و بنابر اخبار سینما و تلویزیون ایران مشخص شده است که فینال «عصر جدید» در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. ویژه برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار نیز در نیمه شعبان روی آنتن خواهد رفت. این دو برنامه از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه سوم سیما در عید نوروز بودند؛ به همین منظور شبکه سه قصد دارد در ایام پیش رو از تمام پتانسیل آن‌ها استفاده کند.

محمدرضا گلزار برنده باش

برنامه «عصر جدید» یک مسابقه استعدادیابی با اجرا و تهیه احسان علیخانی است. این برنامه همچنین شاهد حضور چهار داور یعنی رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی است. در هر شب این برنامه شرکت‌کنندگان مختلفی با هدف به نمایش گذاشتن استعدادشان در مقابل این داوران قرار می‌گیرند. برنامه «برنده باش» نیز با اجرای محمدرضا گلزار با شعار «افزایش آگاهی عمومی» تولید می‌شود. در هر قسمت این برنامه شرکت‌کنندگان باید به ۱۵ سوال محمدرضا گلزار برای بردن جایزه پاسخ دهند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده