// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

شایعه: بازیگر سریال گاتهام در نقش شخصیت اصلی Star Wars: Jedi Fallen Order

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که خبر از ایفای نقش بازیگر سریال Gotham (گاتهام) در نقش شخصیت اصلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی بود که یکی از اعضای تیم توسعه‌ی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر کرد، اما پس از مدت کوتاهی پست مربوطه را پاک کرد. ولی کار از کار گذشته بود و این اطلاعات توسط تعدادی از کاربران، از جمله یکی از کاربران ردیت ذخیره شده بود. این اطلاعات که توسط وی در دسترس عموم قرار گرفت، گویای این امر بود که بازی Star Wars Jedi Fallen Order دارای مبارزاتی به سبک بازی Sekiro: Shadows Die Twice خواهد بود. این تمام ماجرا نبود؛ به این دلیل که در این پست گفته شده بود که چه کسی قرار است نقش شخصیت اصلی بازی را ایفا کند و وظیفه‌ی ضبط تصاویر اولیه و موشن کپچر را بر عهده بگیرد.

gotham

در این پست که توسط کاربر وب‌سایت ردیت منتشر شده، تصویر کمرون موناگان، بازیگر نقش جروم، در سریال Gotham (گاتهام) به چشم می‌خورد و گفته شده که قرار است کار ایفای نقش اولیه برای شخصیت اصلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order را بر عهده داشته باشد. این خبر که البته هنوز در حد شایعه است، نشان داده که ظاهرا استودیو ریسپاون قصد دارد برای شخصیت اصلی این بازی، به جای دادن امکان شخصی سازی به کاربران، از یک شخصیت از پیش ساخته شده استفاده کند و اگر این‌چنین باشد، احتمال استفاده از یک بازیگر برای این نقش قوت می‌گیرد.

موردی دیگر که احتمال این اتفاق را بیشتر می‌کند این است که یک کاربر ردیت دیگر، مشغول به جستجو در حساب اینستاگرام کمرون موناگان شده تا بلکه بتواند سرنخی در این زمینه پیدا کند. وی در این زمینه موفق بوده و توانسته به پستی دست پیدا کند که در آن موناگان مشغول یک پروژه‌ی جدید است که در آن اقداماتی برای موشن کپچر انجام گرفته است. با توجه به اطلاعات گفته شده و همچنین این تصویر که در زیر نیز مشاهده می‌کنید، این احتمال تقویت می‌شود که موناگان مشغول فعالیت در یک پروژه‌ی بازی ویدیویی است و احتمال این‌ که این بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باشد، بسیار بالاست.

gotham

البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این خبر فعلا در حد شایعه بوده و برای تایید یا رد شدن آن باید صبر کرد. البته با توجه به نزدیک شدن به رویداد رونمایی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، که قرار است فردا مورخ ۱۳ ماه آپریل (۲۴ ماه فروردین) آغاز شود، تقریبا نیاز به صبر کردن نیست و به‌زودی خواهیم فهمید که آیا این خبر صحت داشته یا خیر. پس بهترین کار این است که تا زمان اعلام رسمی اخبار توسط استودیو Respawn منتظر بمانیم. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، بهتر است بدانید که به تازگی پوستر این بازی فاش شده است.

نظرات خود را در رابطه با این خبر و صحت یا شایعه بودن آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده