نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

پوستر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order فاش شد

در فاصله یک روز مانده به رونمایی رسمی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، اخیرا پوستری از این بازی ازطریق آمازون فاش شده است.

پس از لغو شدن بازی استار وارز استودیو ویسرال گیمز، حال طرفداران مجموعه جنگ ستارگان بی‌صبرانه منتظر بازی جدید این سری هستند که توسط استودیو موفق ریسپاون ساخته می‌شود و Star Wars Jedi: Fallen Order نام دارد. پیش از این اعلام شده بود که این بازی قرار است شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت ایران رونمایی شود اما حال در فاصله یک روز مانده به این اتفاق، پوستری مربوط‌به این بازی ازطریق سایت آمازون فاش شده است:

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

درواقع فروشگاه آمازون اخیرا یک تی‌شرت برای فروش در دسترس قرار داده که در صفحه مربوط‌به آن، پوستر بالا هم قرار گرفته است. موردی که باعث می‌شود تا این پوستر رسمی و واقعی به‌نظر برسد، این است که تی‌شرت مذکور در صفحه رسمی مربوط‌به مجموعه استار وارز هم در دسترس قرار دارد و به همین دلیل احتمال واقعی نبودن این تی‌شرت و پوستری که همزمان با آن روی سایت مذکور قرار گرفته، بسیار پایین است. 

با کمی دقت در پوستر منتشر‌شده، می‌توان شخصیتی را مشاهده کرد که یک شمشیر نوری آبی‌رنگ به‌دست دارد و احتمالا کاراکتر اصلی بازی خواهد بود که گفته می‌شود یک کارآموز جدای است. همچنین یک ربات هم درکنار وی دیده می‌شود و در فاصله‌ای دورتر، شاهد وسیله‌ای هستیم که شاید یک Star Destroyer سقوط‌کرده باشد. جدا از این اطلاعات بیش‌تری از پوستر منتشر‌شده نمی‌توان به‌دست آورد و باید منتظر رونمایی سازندگان از این بازی در روز شنبه باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده