نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

امی مدیگان به بازیگران فیلم The Hunt اضافه شد

اِمی مدیگان، هنرپیشهٔ قدیمی سینمای هالیوود، به فهرست بازیگران فیلم The Hunt شرکت یونیورسال پیکچرز و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس اضافه شد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، اِمی مدیگان، هنرپیشه و موسیقی‌دان آمریکایی که سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم‌های زیادی را دارد، به تیم بازیگری فیلم The Hunt (شکار) شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse Productions) پیوست. چندی پیش فهرست اولین بازیگران فیلم The Hunt تأیید و معرفی شد. شرکت یونیورسال پیکچرز در ابتدا اعلام کرد که جاستین هارتلی با سابقه بازی در سریال This Is Us (این ما هستیم)، اِما رابرتس با سابقه بازی در سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و گلن هاوتون با سابقه بازی در فصل اول سریال Fargo (فارگو)، به جمع بازیگران این فیلم ترسناک اضافه شده‌اند. پس از آن اعلام شد که آیک بارینهولتز با سابقه بازی در فیلم Blockers (بازدارندگان) نیز به جمع بازیگران فیلم The Hunt اضافه شده است تا چهار بازیگر اصلی این فیلم رسماً انتخاب و معرفی شوند. همچنین بتی گیلپین، ستارهٔ مجموعهٔ تلویزیونی کمدی GLOW (درخشش)، دیگر بازیگری بود که به‌تازگی حضورش در این فیلم به‌صورت رسمی اعلام و تأیید شد.

اِمی مدیگان از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود است که در فیلم‌هایی چون Love Letters (نامه‌های عاشقانه)، Streets of Fire (خیابان‌های آتشین)، Places in the Heart (مکان‌هایی در قلب)،‌ The Prince of Pennsylvania (شاهزادهٔ پنسیلوانیا)، The Dark Half (نیمهٔ تاریک) و The Lifeguard (نجات غریق) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. مدیگان در فیلم The Last Full Measuree (آخرین اقدام کامل) نیز حضور خواهد داشت و در این فیلم با بازیگرانی معروفی چون ساموئل ال.جکسون، اِد هریس، کریستوفر پلامر و سباستین استین، همبازی خواهد بود.

The Hunt Cast

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Hunt آغاز شده است که اکنون اطلاعات زیادی از داستان آن در دسترس نیست، اما هالیوود ریپورتر (THR)، مدتی پیش اعلام کرد که این فیلم داستان نشانه‌های یک خرابکاری را دنبال می‌کند که توسط دولتمردان و افراد سیاسی آمریکا رد می‌شود و به‌دنبال آن بین دو گروه چپ و راست و مردم شاهد افزایش درگیری، خشونت و افراط‌گرایی هستیم. این فیلم ترسناک که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود، عقب افتاده و فیلم The Hunt اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ماه ۱۳۹۸) اکران شود.

دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ریگ زوبل، کارگران فیلم Z for Zachariah، بوده است. لیندلوف بیشتر برای ساخت سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود و در حال حاضر وظیفه ساخت سریال Watchmen (واچمن) را بر عهده دارد که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده