نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

پاول اسپارکز جایگزین گرت هدلاند در فصل دوم سریال Castle Rock شد

پاول اسپارکز، بازیگر سریال House of Cards، جایگزین گرت هدلاند در فصل دوم سریال Castle Rock (کسل راک) شبکه Hulu شد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، پاول اسپارکز، بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود که در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نقش‌آفرینی کرده است، جایگزین گرت هدلاند در فصل دوم سریال Castle Rock (کسل راک) شبکه Hulu شد. گرت هدلاند در این سریال قرار بود نقش شخصیت جان اِیس مریل را ایفا کند که در فصل دوم شاهد نقش‌آفرینی بازیگر سریال House of Cards (خانهٔ پوشالی) به‌جای وی خواهیم بود.

گرت هدلاند در برخی صحنه‌های فیلم‌برداری فصل دوم سریال Castle Rock، جلوی دوربین رفته بود که حال این صحنه‌ها باید با حضور پاول اسپارکز، دوباره فیلم‌برداری شوند و دلیل این تصمیم نیز چنین اعلام شده است که شخصیت جان اِیس مریل نیاز به تغییر داشت و این تصمیم تنها به جهت ایجاد خلاقیت و انعطاف بیشتر روی این شخصیت، گرفته شده است. در سریال شبکه Hulu، شخصیت جان اِیس مریل با شغل عموی خود، پاپ، که نقش این شخصیت را تیم رابینز ایفا می‌کند، سروکار دارد و این شخصیت تا اندازه‌ای سبب برهم خوردن آرامش محله می‌شود. این شخصیت در داستان کوتاه Jerusalem’s Lot (سرنوشت اورشلیم) استیون کینگ معرفی شده بود.

castle rock

پاول اسپارکز از بازیگران پرکاری است که در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی فراوانی ایفای نقش کرده است و از فیلم‌های معروف وی می‌توان به Blackbird (سیه پر)، The Missing Person (شخص گمشده)، Deception (فریب)، Mud (ماد) و فیلم Midnight Special (ویژه نیمه‌شب) اشاره کرد. از مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌های نقشی را بر عهده داشته نیز می‌توان به Law & Order (نظم و قانون)، Brotherhood (برادری)، The Crown (تاج) و The Night Of (آن شب) اشاره داشت. عمدهٔ شهرت این بازیگر مربوط‌به نقش‌آفرینی در سریال محبوب House of Cards می‌شود که نقش شخصیت تومای یتس را بر عهده داشت.

سریال Castle Rock گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های استیون کینگ از جمله It (آن)، میزری (Misery) و The Shawshank Redemption (رستگاری در شاوشنک) است که در یک محله به‌نام کسل راک زندگی می‌کنند.

چندی پیش شبکه Hulu به‌صورت رسمی حضور لیزی کاپلان، بازیگر ۳۶ سالهٔ آمریکایی را در فصل دوم سریال Castle Rock تأیید و اعلام کرد و وی در این سریال با السی فیشر (بازیگر فیلم Eighth Grade) و تیم رابینز (بازیگر فیلم The Shawshank Redemption) همبازی خواهد بود. این سه بازیگر، نقش‌های اصلی فصل دوم سریال ترسناک، روانشناسانه و آنتولوژی Castle Rock را بر عهده خواهند داشت. ساخت سریال Castle Rock بر عهده داستین تامسون و سم شاو بوده است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه Hulu منتشر شده است. سریال 11.22.63، دیگر سریال مشترک این دو شخص بود که در سال ۲۰۱۶ از شبکه Hulu منتشر شد. آبرامز در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کینگ نیز به‌عنوان نویسنده حضور داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده