نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

بازیگران جدیدی به جیسون سیگل در سریال Dispatches From Elsewhere اضافه شدند

شبکه AMC حضور بازیگران جدیدی در سریال Dispatches From Elsewhere را که توسط جیسون سیگل ساخته خواهد شد، تایید و معرفی کرد.

مرداد سال گذشته بود که شبکه AMC به ساخت سریال Dispatches From Elsewhere چراغ سبز نشان داد و دستور ساخت فصل اول این سریال آنتولوژی را صادر کرد. جیسون سیگل وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین او در این سریال نیز به ایفای نقش می‌پردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در این سریال تایید و اعلام شده است. شبکه AMC اعلام کرد که ریچارد ای گرانت با سابقه بازی در فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟) و فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود 9)، سالی فیلد با سابقه بازی در سریال Maniac (مجنون) و ایو لیندلی با سابقه بازی در سریال Mr. Robot (آقای ربات)، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال Dispatches From Elsewhere اضافه شده‌اند.

بازیگران سریال Dispatches From Elsewhere

سریال Dispatches From Elsewhere قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه AMC منتشر شود. مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال از تابستان امسال در فیلادلفیا آغاز خواهد شد. سریال Dispatches From Elsewhere که روی پلتفرم‌های مختلف شبکه AMC منتشر خواهد شد، قرار است داستان یک گروه از افراد عادی را روایت کند که با یک معمای پنهان مرتبط‌اند و در حال گذراندن زندگی عادی خود در دل این معما هستند. آن‌ها در ادامه متوجه می‌شوند که رازهای بسیار عمیق‌تر از آنچه تصورش را می‌کردند، در پسِ این معما پنهان شده است. این سریال، اولین حضور سیگل پس از پایان پخش سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) در سال ۲۰۱۴، در تلویزیون است.

علاوه بر این، سریال Dispatches From Elsewhere، اولین سریالی خواهد بود که سیگل وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهد داشت. سیگل پیش از این تجربه نوشتن فیلمنامه برخی از فیلم‌ها از جمله فیلم The Five-Year Engagement (پنج سال نامزدی)، فیلم The Muppets (ماپت‌ها) و فیلم Forgetting Sarah Marshall (فراموش کردن سارا مارشال)، را در کارنامه خود داشته است. گرانت نقش رهبر یک سازمان مخفی، فیلد نقش شخصیتی که به‌تازگی شوهرش فوت کرده و لیندلی نقش یک زن جوان را که در موزه کار و تدریس می‌کند، در سریال Dispatches From Elsewhere بر عهده دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده