نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Octopath Traveler رسما برای پی سی تایید شد

اسکوئر انیکس رسما بازی Octopath Traveler را برای پی‌سی تایید کرد و خبر خوب اینکه زمان زیادی هم تا انتشار آن باقی نمانده است.

Octopath Traveler یکی از بازی‌های موفق سال گذشته بود که به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد و به‌سبب سبک طراحی چشم‌نوازش و البته محتویات غنی استقبال خوبی هم از آن شد. پس از آنکه چندی پیش شایعه‌هایی مبنی بر احتمال انتشار این بازی برای پی سی منتشر شده بود، حال اسکوئر انیکس در جریان جدید‌ترین اخبار بازی این موضوع را رسما تایید کرده و از قضا به‌زودی هم شاهد در دسترس قرار گرفتن این بازی برای کامپیوتر خواهیم بود. 

در واقع Octopath Traveler در تاریخ ۱۷ خرداد برای کامپیوتر منتشر خواهد شد و کاربران این پلتفرم کم‌تر از دو ماه دیگر می‌توانند این اثر نقش آفرینی را بازی کنند. اسکوئر انیکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که نسخه پی‌سی بازی قرار است از طریق استیم در دسترس قرار بگیرد و خب این خبر خوبی برای کاربران استیم است؛ چرا که در چند وقت اخیر بازی‌های جدید زیادی فروشگاه اپیک گیمز را به استیم ترجیح داده‌اند. البته باید به این نکته اشاره داشت که Octopath Traveler علاوه بر استیم در فروشگاه خود اسکوئر انیکس هم در دسترس خواهد بود. 

در صورتی که با Octopath Traveler آشنا نیستید، باید گفت که این اثر نقش آفرینی امکان انتخاب از بین هشت شخصیت مختلف را برای بازیکن فراهم می‌کند که هرکدام خصوصیات و خط داستانی خاص خود را دارند و همین مساله هم باعث شده تا شاهد اثری با عمق گیم‌پلی بسیار بالا باشیم که می‌تواند ساعت‌های بسیار طولانی مخاطب را سرگرم نگه دارد. همچنین اسکوئر انیکس چندی پیش ساخت یک نسخه پیش‌درآمد از این سری را هم تایید کرد که Octopath Traveler: Champions of the Continent نام دارد و قرار است برای گوشی‌های موبایل منتشر شود. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده