// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

نسخه جدیدی از سری Story of Seasons در دست ساخت است

کمپانی Marvelous اعلام کرده که نسخه‌ی جدیدی از سری Story of Seasons برای نینتندو سوییچ در دست ساخت است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Marvelous در جدیدترین شماره از نشریه‌ی Famitsu اعلام کرده که نسخه‌ی جدیدی از سری فانتزی Story of Seasons در دست ساخت قرار دارد. تنها اطلاعاتی که از این نسخه در حال حاضر وجود دارد این است که قرار است این نسخه نیز مانند آثار پیشین برای کنسول‌های خانگی منتشر شود. از آنجایی که نسخه‌های قبلی همگی برای کنسول‌های قابل حمل منتشر شدند، احتمالا برای نسخه‌ی جدید باید منتظر انتشار روی نینتندو سوییچ باشیم. نسخه‌های پیشین این سری Bokujou Monogatari: Futago no Mura و Story of Seasons: The Tale of Two Towns هستند که تنها در کشور ژاپن و برای کنسول نینتندو 3DS روانه‌ی بازار شدند.

کمپانی مارولوس علاوه بر این‌که در حال ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری نام برده شده است، به‌طور همزمان در حال کار کردن روی یک بازی دیگر نیز هست که Doraemon Nobita no Bokujou Monogatari نام دارد که قرار است پس از تاریخ ۱۱ خرداد ماه (در طول ماه ژوئن) به‌طور انحصاری برای سوییچ و در کشور ژاپن منتشر شود. این بازی یک کراس‌اور جذاب بین مجموعه‌ی Story of Seasons و مجموعه‌ی کودکانه‌ی Doraemon است. این بازی توسط Studio Brownies در حال توسعه است که یک شرکت مجزا یا به اصطلاح Indie است.

در راستای سایر اخبار مرتبط با سری Story of Seasons، باید بدانید که اولین نسخه‌ی موبایلی از این سری توسط استودیو Tencent در حال توسعه است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده