نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

تاریخ انتشار Rocket Pass 3 بازی Rocket League

استودیو سایانیکس تاریخ انتشار Rocket Pass 3 بازی Rocket League را اعلام کرده که شامل آیتم‌های جدید و یک سری چالش‌های هفتگی می‌شود.

Rocket League با وجود گذشت چند سال از انتشار، هنوز هم طرفداران زیادی دارد و بازیکنان مشغول تجربه رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیز آن هستند. پشتیبانی خوب استودیو سایانیکس از این بازی، در این امر بی‌تاثیر نبوده و در همین راستا به‌زودی هم شاهد انتشار سومین راکت پس این بازی یا همان Rocket Pass 3 خواهیم بود که آیتم‌هایی جدید و همینطور چالش‌های هفتگی را به بازی اضافه خواهد کرد. 

راکت‌پس 3 بازی، یک حالت رایگان و یک حالت پولی خواهد داشت که حالت پولی آن قیمتی معادل ۱۰ دلار دارد و تنها با خرید آن می‌توانید به همه آیتم‌ها دسترسی داشته باشید و در حالت رایگان آیتم‌های کم‌تری برای باز کردن خواهید داشت. در مجموع راکت‌پس سوم بازی ۷۰ آیتم مختلف به بازی اضافه می‌کند که با بازی کردن راکت لیگ و بالا بردن سطح خودتان، به مرور می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. اما یک ویژگی جالب دیگر این راکت‌پس، اضافه کردن چالش‌های هفتگی به‌رسم اثری چون فورتنایت است که با انجام دادن آن‌ها، می‌توانید با سرعت بیش‌تری سطح‌تان را افزایش بدهید. این چالش‌ها شامل مواردی چون به ثمر رساندن تعداد مشخصی گل یا فرضا تجربه یک حالت از بازی با ماشینی خاص و کسب پیروزی می‌شوند. 

افرادی که نسخه پولی راکت‌پس را خریداری کنند ۶ چالش هفتگی برای انجام دادن خواهند داشت و بازیکنانی که قصد خرید این نسخه را ندارند سه چالش در پیش خواهند داشت. در پایان می‌توانید تریلر مربوط به راکت‌پس 3 را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده