// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

جدید‌ترین قسمت برنامه Inside Xbox اواخر هفته آینده پخش می‌شود

براساس اعلام کمپانی مایکروسافت، اپیزود تازه‌ای از برنامه Inside Xbox در روز چهار‌شنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

برنامه Inside Xbox از این جهت اهمیت دارد که دارندگان ایکس باکس وان و علاقه‌مندان به این کنسول نسل هشتمی می‌توانند به واسطه آن از تازه‌ترین اخبار مربوطه مطلع شوند. روند تولید و پخش این برنامه از سال گذشته میلادی آغاز شده است و کمپانی Microsoft همچنان آن را ادامه می‌دهد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور جزئیات قسمت تازه‌ی برنامه Inside Xbox را اعلام کرده است.

با استناد به اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی مایکروسافت، اپیزود جدید برنامه Inside Xbox در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز ۲۸ فروردین از طریق کانال ایکس باکس در سرویس‌های Twitch ،Youtube و Mixer به صورت زنده پخش خواهد شد. در این برنامه که به مدت یک ساعت ادامه خواهد داشت، اولین جزئیات از برنامه‌های کمپانی مایکروسافت برای نمایشگاه E3 2019 و اطلاعاتی از Xbox FanFest به سمع و نظر علاقه‌مندان خواهد رسید.

در بخش مربوط به بازی‌های کنسول Xbox One، در جریان جدید‌ترین اپیزود برنامه Inside Xbox محتویات آپدیت سالگرد بازی Sea of Thieves و ویدیو‌های جدیدی از دو بازی Rage 2 و Warhammer Crossbane به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این راد فرگوسن، از استودیو Coalition در برنامه حضور خواهد داشت؛ به همین دلیل انتظار می‌رود اخبار و اطلاعاتی از بازی‌های Gears 5 ،Gears Tactics و Gears POP منتشر شود.

در پایان کمپانی مایکروسافت وعده داده است که بخشی از برنامه Inside Xbox به معرفی بازی‌های جدید سرویس Backward Compatibility و انتشار اطلاعاتی از سرویس Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) اختصاص داده شود. ویدیو معرفی قسمت جدید برنامه Inside Xbox در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده