// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

تریلر جذابی از حالت Infected بازی Black Ops 4 منتشر شد

با انتشار جدیدترین حالت Black Ops 4 یعنی Infected برای کنسول پلی استیشن 4، استودیوی تری‌آرک تریلر جدیدی از بازی منتشر کرد.

روز سه‌شنبه آپدیتی برای Black Ops 4 ارائه شد که یک حالت بازی کاملاً جدید به نام Infected (آلوده) را به بازی اضافه می‌کرد؛ بخشی که از دوران Modern Warfare 3 همواره با Call of Duty همراه بوده است. به مناسبت انتشار این حالت روی پلی‌ استیشن 4 استودیوی تری‌آرک (Treyarch) تریلر جدیدی برای بازی منتشر کرد.

این تریلر همانطور که انتظار می‌رود بخش‌هایی از این حالت Survival و محتویاتش را به بازیکنان نمایش می‌دهد. از آنجایی که Infected هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد، ویدیوی منتشر شده مناسب کسانی است که هنوز آن را تجربه نکرده‌اند؛ مخصوصاً که بازیکنان پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان باید تا هفته دیگر برای انتشار این بروزسانی منتظر بمانند. تریلر چندان طولانی نیست، اما هیجان فوق‌العاده بالایی دارد که خودتان می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

برای کسانی که از سناریوی Infected اطلاعی ندارند باید گفت که در این حالت یکی از اعضای تیم چندنفره تبدیل به زامبی می‌شود. اگر شما زامبی باشید هدفتان کشتن و در نهایت تبدیل دیگر اعضای گروه به زامبی است. اگر کل بازیکنان را بکشید بازی را برده‌اید. اگر هم بتوانید از کشته شدن توسط باقی نفرات جان سالم به در ببرید، باز هم برنده شما خواهید بود.

Infected در روز سه‌شنبه به عنوان بخشی از آپدیت جدید بازی منتشر شد که علاوه بر این، Divisionهای لیگ جهانی و تغییرات ویژه‌ای در سلاح‌ها را به بازی اضافه و Duos Playlist را از بخش Blackout حذف می‌کرد.

Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده