نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

Table Top Racing: World Tour به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی Table Top Racing: World Tour به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و به این مناسبت تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. 

بازی Table Top Racing: World Tour در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و مخصوصا روی PS4 به‌سبب رایگان شدنش از طریق پلی‌استیشن پلاس، مورد استقبال خوبی قرار گرفت و تا به امروز در مجموع روی تمام پلتفرم‌ها بیش از ۵ میلیون نسخه از آن فروش رفته است. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان این اثر در استودیو پلی‌رایز دیجیتال اعلام کرده‌اند که این بازی به‌زودی برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. 

نسخه سوییچ بازی که Table Top Racing: World Tour – Nitro Edition نام دارد، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت منتشر خواهد شد و ۲۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که دو برابر قیمت آن روی سایر پلتفرم‌ها است. البته در صورت تمایل می‌توانید پیش از انتشار با قیمت ۲۳.۹۹ دلار بازی را پیش‌خرید کنید. نسخه سوییچ بازی، قرار است شامل تمام محتویاتی باشد که پیش از این در قالب DLC یا آپدیت برای این اثر منتشر شده‌اند و همچنین سازندگان یک سری ویژگی جدید هم برای نسخه سوییچ در نظر گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از قابلیت تقسیم صفحه (اسپلیت اسکرین) در حالت آنلاین و آفلاین بازی و همینطور حالت Splitscreen Battle اشاره داشت. در مجموع سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه سوییچ بازی حداقل ۳۰ ساعت محتوا برای بازی کردن خواهد داشت. 

در پایان می‌توانید تریلر مربوط به نسخه سوییچ بازی را تماشا کنید که ویژگی‌های مختلف و گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده