// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

همکاری کمپانی‌های DONTNOD و Focus Home Interactive برای یک پروژه جدید

دو کمپانی DONTNOD و Focus Home Interactive آمادگی خود را برای همکاری جهت شروع یک پروژه‌ی جدید اعلام کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی DONTNOD Entertainment به عنوان یک توسعه‌دهنده و کمپانی Focus Home Interactive به عنوان ناشر، اعلام کرده‌اند که مجددا قصد همکاری با یکدیگر را دارند و قصدشان از این همکاری شروع یک پروژه‌ی جدید و بزرگ است. اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد این پروژه‌ی مرموز منتشر نشده، اما به توجه به آماری که از توسعه‌دهنده به‌دست آمده، احتمال می‌رود که این بازی دارای بخش روایتی و داستانی قدرتمندی باشد.

همکاری پیشین این دو کمپانی فرانسوی موجب ساخت و انتشار بازی Vampyr شد که برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی به نوعی یک موفقیت بزرگ برای هر دو شرکت تلقی می‌شود؛ به طوری که کمپانی دونت ناد به تازگی اعلام کرده که این بازی توانسته بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

همانطور که در بالا نیز گفته شد، اطلاعات در مورد این پروژه‌ی رازآلود هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شاید تنها بتوان به این جمله‌ی کمپانی DONTNOD بسنده کرد که این بازی را به عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های خود و همچنین کمپانی همکار و ناشر خود عنوان کرده است. با توجه به انتشار بازی‌هایی مانند Life is Strange و نسخه‌ی کنسولی بازی Divinity: Original Sin توسط این شرکت‌های فرانسوی، پس قطعا می‌توان گفت که خبر همکاری برای ساخت پروژه‌ی جدید خبری مهیج است و باید صبر کرد و دید که چه اطلاعاتی از آن در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

در حساب توییتر کمپانی Focus Home Interactive و در قالب رویدادی با نام What’s Next at Focus یک تصویر از این پروژه منتشر شده که در پایین مشاهده می‌کنید. همانند اطلاعات اندکی که از آن منتشر شده، عکس نیز بسیار کم جزییات است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تصویر یک مرد دیده می‌شود که در حال خروج از یک غار است و نگاهش به سمت جنگل معطوف است و از حالت بدن وی می‌توان به این نتیجه رسید که از سرمای هوا رنج می‌برد.

focus home interactive

اگرچه تصویر اطلاعات کمی به ما می‌دهد، اما گویای این امر است که هرآنچه قرار است توسط این دو کمپانی ساخته شود، کاملا با آثار پیشین آن‌ها متفاوت است. می‌توان دید که این دو کمپانی در عین حالی که سرگرم افزایش وسعت و تجربه‌ی خود هستند، با ترکیب داستان و گیم‌پلی، به گونه‌ای که پیش‌تر دیده نشده، در حال به‌روز کردن خود و جلو آمدن هرچه بهتر هستند. قطعا در روزهای پیش‌رو شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این پروژه‌ی مخفی خواهیم بود. اما در حال حاضر یکی دیگر از مسائلی که برای طرفداران همکاری این دو شرکت حائز اهمیت است، تایید شدن انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Vampyr است که قرار است در تاریخی نامعلوم در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود.

شما در مورد این بازی و تصویر آن چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده