نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Terror مشخص شد

شبکه AMC علاوه بر اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال آنتولوژی ترس (The Terror)، تعدادی عکس جدید نیز منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC اخیرا تاریخ آغاز پخش فصل دوم سریال The Terror (ترس) را یک مجموعه ترسناک و آنتولوژی است، اعلام کرد. علاوه بر این، این شبکه چند تصویر جدید هم از این سریال منتشر کرده که ما را از وقایع فصل دوم مطلع می‌کند.

فصل دوم سریال ترس، The Terror: Infamy نام دارد و پخش آن از تاریخ ۱۲ آگوست سال جاری میلادی (۲۱ مرداد) آغاز خواهد شد. این فصل دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. داستان فصل دوم سریال The Terror در دوران جنگ جهانی دوم در جریان است. داستان این مجموعه حول محور یک سری مرگ‌های زنجیره‌ای عجیب و غریب می‌چرخد که یک جامعه ژاپنی-آمریکایی را به ترس و وحشت انداخته است. حال در همین حین، یک مرد جوان ماجراجویی جدید خود را آغاز می‌کند تا موجود شروری را که مقصر این اتفاقات است، پیدا کند و به مبارزه با او بپردازد. درک میو در نقش چستر ناکایاما به همراه کیکی سوکنزانه بازیگر سریال Lost in Space (گمشده در فضا)، کریستینا رادلو بازیگر فیلم Miss Bala (خانم بالا)، شینگو اوسامی بازیگر فیلم Unbroken (شکست ناپذیر)، نائوکه موری بازیگر فیلم Everest (اورست)، میکی ایشیکاوا بازیگر سریال 9-1-1 و جرج تاکی بازیگر سری فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال ترس حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

الکساندر وو تهیه کننده اجرایی سریال True Blood (خون حقیقی) و مکس بورنستاین نویسنده فیلمنامه فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) این مجموعه را خلق کرده‌اند. علاوه بر این، وو و بورنستاین نقش تهیه کننده اجرایی را هم در این تیم برعهده دارند. ایده اصلی این سریال متعلق به بورنستاین بوده است. تهیه و تولید این مجموعه برعهده AMC Studios بوده است و اسکات فری، کمپانی Emjag Productions و همچنین کمپانی Entertainment 360 تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند. ریدلی اسکات، دن سیمونز، دیوید دبلیو. زاکر، الکساندر میلچان، اسکات لمبرت و گایمون کسیدی از تهیه کنندگان اجرایی این اثر محسوب می‌شود. فصل اول سریال The Terror در لیست ۱۰ مجموعه درام برتر تلویزیون و شبکه‌های کابلی، رتبه دوم را به دست آورد و توانست تا حد زیادی مورد استقبال منتقدین و همچنین مخاطبان قرار بگیرد و نظرات بسیار خوبی را دریافت کند.

The Terror


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده