// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی هایی جدید سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

وب سایت Xbox Wire تعداد ۶ بازی از جمله Monster Hunter: World و Prey که به‌زودی به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند، معرفی کرد.

سرویس Xbox Game Pass (ایکس‌باکس گیم پس) که از آن به‌عنوان «نت‌فلیکس بازی‌های ویدیویی» یاد می‌شود، در ازای خرید اشتراک ماهیانه مجموعه بزرگی بیش از ۱۰۰ بازی‌ مختلف را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شرکت Microsoft (مایکروسافت) همواره در حال تغییر و تحول آثار موجود در این سرویس است و بازی‌های شاخصی را به آن اضافه می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، وب سایت Xbox Wire در مطلبی به معرفی ۶ بازی که در روز‌های آتی به سرویس مذکور اضافه می‌شوند، پرداخته است.

بر این اساس از امروز دو بازی Prey و The Golf Club 2 در دسترس اعضای سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار می‌گیرند. در بازی Prey، محصول سال ۲۰۱۷ استودیو Arkane (آرکین) و شرکت Bethesda (بتسدا)، در قالب شخصیت مورگان یو باید با استفاده از مواردی همچون اسلحه‌ها و قدرت‌های عجیب و غریب با موجودات فضایی مبارزه کنید. بازی The Golf Club 2 تجربه‌ای واقع‌گرایانه از ورزش گلف است که علاوه‌بر تجربه به‌صورت انفرادی، می‌توانید آن را درکنار دیگر بازیکنان انجام دهید. نا‌محدود بودن زمان بازی، فراهم بودن زمینه تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای و امکان ساخت زمین گلف اختصاصی از دیگر ویژگی‌های بازی مذکور محسوب می‌شوند.

در روز پنج‌شنبه هفته آینده سرویس Xbox Game Pass میزبان دو بازی Monster Hunter: World و The Walking Dead: A New Frontier خواهد بود. بازی Monster Hunter: World که در سال گذشته توسط شرکت Capcom (کپکام) عرضه شد، یکی از برترین و موفق‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر است. در این بازی که دارای اکوسیستم زنده و پویا است، بازیکنان به شکار‌چیانی تبدیل می‌شوند که باید در محیطی وسیع به شکار هیولا‌های خطرناک بپردازند. در بازی The Walking Dead: A New Frontier به‌عنوان شخصیت خاویر گارسیا قدم در راه محافظت از خانواده در دنیایی که توسط مردگان متحرک تسخیر شده است، می‌گذارید. در این بین همراه شدن با کاراکتر کلمنتاین لحظات عالی را رقم می‌زند. همانند بازی‌های قبلی سری The Walking Dead تصمیمات اتخاذ شده توسط بازیکنان اهمیت بسیاری دارند و داستان بازی به واسطه آن‌ها شکل می‌گیرد.

اعضای سرویس ایکس‌باکس گیم پس در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) قادر به تجربه اپیزود دوم بازی Life is Strange 2، محصول استودیو Dontnod (دونت ناد) خواهند بود. در این بازی با دو برادر به نام‌های شان و دنیل همراه می‌شویم که قصد دارند خود را به مکزیک بر‌سانند. این راه اما چندان ساده نیست و اتفاقات مختلف مانع از ادامه حرکت آن‌ها می‌شود. با فاصله یک روزه نسبت به بازی Life is Strange 2، هفتمین بازی اصلی سری Resident Evil یعنی بازی Resident Evil 5 به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه خواهد شد. این بازی که در سال ۲۰۱۶ روی ایکس‌ باکس وان عرضه شد، در یک منطقه آفریقایی جریان دارد و بازیکنان در قالب شخصیت کریس ردفیلد باید از اتفاقات نا‌گوار جلو‌گیری کنند.

سرویس Xbox Game Pass / ایکس باکس گیم پس

اگر تا‌کنون اشتراک سرویس ایکس‌باکس گیم پس را خریداری نکرده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید اشتراک یک‌ماهه این سرویس را با قیمت یک دلار خریداری کنید. از ماه دوم هزینه سرویس مذکور به مبلغ ۹.۹۹ دلار باز خواهد گشت. همچنین امکان تجربه ۱۴ روزه آن به‌صورت رایگان وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده