نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

جیمز گان منبع الهام احتمالی فیلم Suicide Squad را مشخص کرد

جیمز گان اخیرا با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام رسمی خود، از کتاب کمیکی که احتمالا برای ساخت فیلم جوخه انتخاری (The Suicide Squad) انتخاب کرده، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد برای ساخت فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) از داستان‌های کلاسیک جان استراندر استفاده کند. این کارگردان در گذشته هم این کار را انجام داده بود و برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، یک مجموعه از کتاب‌های کمیک شرکت مارول کامیکس را که دن ابنت و اندی لنینگ نویسندگی و طراحی آن را برعهده داشتند، منبع الهام خود قرار داده بود.

بااین‌حال، این موضوع لازم به ذکر است که جیمز گان اصلا از یک خط داستانی به‌خصوص از مجموعه دن ابنت و اندی لنینگ را به‌طور مستقیم برای سری فیلم نگهبانان کهکشان خود استفاده نکرد. بلکه در عوض، او اتمسفر و حال و هوایی را که آن کتاب‌های کمیک در خود داشتند، گرفت و پیچیدگی خاصی در آن ایجاد کرد و درنهایت از این ایده‌های خیلی خوب و جذاب، به طریقی در پروژه فیلمسازی خود استفاده کرد که ارتباط خیلی زیادی با نحوه کارگردانی و سبک فیلمسازی خود داشت. به نظر می‌رسد که در پروژه ساخت فیلم Suicide Squad 2 یا همان The Suicide Squad هم اتفاقی مشابه پروژه‌های قبلی رخ دهد.

چند هفته پیش، سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرد که جیمز گان برای ساخت این اثر محبوب، قصد دارد تا از مجموعه‌ی کلاسیک جان استراندر استفاده کند. البته این موضوع قطعی نبود تا اینکه خود گان با انتشار تصویری تا حد زیادی این موضوع را تایید کرد. چندی پیش اعلام شده بود که ادریس البا به تیم بازیگری فیلم جوخه انتحاری پیوسته است. او قرار بود که جایگزین ویل اسمیت شود و نقش ددشات را ایفا کند. اما مدتی بعد از انتشار این خبر مشخص شد که تغییراتی در فیلمنامه دوباره‌نویسی شده، اعمال شده که قرار است البا نقش شخصیت جدیدی را ایفا کند. بخش زیادی از طرفداران انتظار دارند که ادریس البا نقش شخصیت Bronze Tiger را ایفا کند؛ یکی از اعضای اصلی تیم جوخه انتحاری که در مجموعه جان استراندر هم حضور دارد.

suicide squad


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده