// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حالت Duos بازی Call of Duty: Black Ops 4 غیر فعال شد

استودیو تری آرک حالت دو نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 را به‌طور موقت از دسترس خارج شده است.

امروز استودیو Treyarch حالت دو نفره یا همان Duos Mode را از فهرست حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 برداشت و طرفداران از این کار اصلا راضی نبودند.

به نقل از سازندگان، حالت یاد شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای تشویق بازیکنان به تجربه حالت‌های دیگر این بازی برداشته است. این کار معمولا زمانی انجام می‌شود که بازیکنان به‌صورت بسیار گسترده جذب یه حالت از بازی می‌شوند. البته به نظر نمی‌رسد که دلیل این کار، تنها تشویق بازیکنان برای تجربه‌ی حالت‌های دیگر بازی باشد. 

استودیو تری آرک به سرعت متوجه اشتباه خود شد و اعلام کرد که این حالت فردا روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد بازیکنان پی سی باید کمی بیشتر برای بازی کردن این حالت منتظر بمانند.

حالت Duos Mode این بازی امروز در طی آپدیتی برداشته شد که در همین آپدیت شاهد اضافه شدن مود Infected، تقسیمات جدید مهارت‌های لیگ جهانی و چیزهای دیگر بودیم.

چندی پیش باندل توییچ Prime Customization Bundle به‌طور رسمی معرفی شد و درست کمی قبل از آن، آپدیت جدید این بازی در دسترس قرار گرفت که در جریان این به‌روزرسانی نقشه‌ی جدیدی به نام Ancient Evil به‌حالت زامبی اضافه شد.

بازی COD: Black Ops 4 با تمام تغییراتش توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به‌لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه‌با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 را هم‌اکنون می‌توانید روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پی سی و پلی‌استیشن 4 بازی کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده