نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵

یک میلیونر قصد برگزاری مسابقات بتل رویال واقعی را دارد

یک فرد ثروتمند برای راه‌اندازی مسابقات بتل رویال خود به یک طراح بازی نیاز دارد.

در دورانی به سر می‌بریم که به لطف موفقیت آثاری چون پابجی (PUBG) و فورتنایت (Fortnite)، سبک بتل رویال توانسته است در مدت کوتاهی میلیون‌ها طرفدار به‌دست آورد و اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد برگزاری مسابقات واقعی بتل رویال هم باشیم.

یک فرد ثروتمند که هنوز نام او مشخص نشده است، قصد راه‌اندازی مسابقات بتل رویال ۱۰۰ نفره را در یک جزیره خصوصی دارد و برای اینکه این مسابقات هرچه بیشتر به حال و هوای بازی‌های ویدیویی شبیه باشند، می‌خواهد یک طراح بازی را استخدام کند؛ کسی که بتواند بخش‌های مختلف جزیره را با طراحی مناسب خود به میدانی مناسب برای یک بتل رویال واقعی تبدیل کند.

این میلیونر درخواست خود را در سایت Hush Hush مطرح کرده است؛ سایتی که می‌توان آن را «آمازون ثروتمندان» نامید و مواردی چون خرید و فروش هواپیماهای شخصی در آن کاملاً عادی است. در آگهی مورد نظر به موارد مختلفی اشاره شده است، از جمله اینکه در این بتل رویال از تفنگ‌های ایرسافت استفاده می‌شود؛ نوعی از سلاح‌های بادی که آسیبی به بدن وارد نمی‌کنند، ولی در ترکیب با پوشش‌های حساس به فشار باعث می‌شوند برگزارکنندگان مسابقه متوجه تیر خوردن شرکت‌کنندگان شوند.

همچنین اظهار امیدواری شده است که بتوانند ۱۰۰ فرد را به شکل تصادفی برای شرکت در مسابقات انتخاب کنند؛ افرادی که برای جایزه ۱۰۰ هزار پوندی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. طراح بازی هم که به‌مدت ۶ هفته روی این تجربه متفاوت کار خواهد کرد، ۴۵ هزار پوند دریافت می‌کند.

مسابقات مورد نظر به مدت سه روز در یک جزیره خصوصی برگزار می‌شود و بعد از اتمام هر دور از مسابقات که ۱۲ ساعت طول می‌کشد، شرکت‌کنندگان می‌توانند مهمات خود را تجدید و در صورت نیاز پوشش جدیدی دریافت کنند و البته وعده غذایی خود را هم میل کنند تا برای مسابقه فردا آماده شوند.

Battle Royale

آرن هارپین، موسس سایت Hush Hush می‌گوید:

بازی‌های بتل رویال در این سال‌ها به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند و این مشتری سایت ما هم یکی از طرفداران چنین بازی‌هایی است و دوست دارد آن‌ها را به شکل واقعی و البته با بالاترین امنیت ممکن برگزار کند. اگر این مسابقات به خوبی پیش روند هم او دوست دارد آن‌ها را به شکل سالانه اجرا کند.

اگر شما هم از علاقمندان بازی‌ها و فیلم‌هایی در این حال و هوا هستید، این فرصتی استثنایی خواهد بود و می‌توانید علاوه بر تجربه‌ای بی‌نظیر، به جایزه بزرگی هم برسید. البته قبل از آن نیاز داریم کسی را پیدا کنیم که مهارت بالایی در طراحی بازی داشته باشد و بتواند مسابقات را به طبیعی‌ترین شکل ممکن آماده کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده