// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

اسلحه انحصاری بازی Destiny 2 به واسطه یک باگ در دسترس تمام بازیکنان قرار گرفت

به واسطه یک باگ، اسلحه‌ بازی Destiny 2 که به صورت انحصاری تنها در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد، در دسترس دیگر بازیکنان نیز قرار گرفت.

بازی Destiny 2، محصول سال ۲۰۱۷ استودیو Bungie، همانند اولین بازی این سری دارای محتویاتی است که تنها در اختیار دارندگان کنسول‌های خانواده پلی استیشن قرار می‌گیرند. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اوایل صبح امروز کاربران بازی Destiny 2 روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان متوجه شدند که در مبارزات خود قادر به استفاده از اسلحه Wavesplitter، اسلحه انحصاری کنسول پلی استیشن 4 هستند.

مسلما این امر عمدی نبوده و یک باگ باعث وقوع آن شده است. استودیو بانجی به سرعت اقدام به رفع این مشکل کرده است و مانع از استفاده از اسلحه Wavesplitter روی پلتفرم PC و کنسول Xbox One شده است. براساس اعلام استودیو مذکور، این اسلحه به دلیل قرار‌داد انحصاری با پلی استیشن که تا ماه سپتامبر سال جاری معتبر است، تنها روی کنسول Playstation 4 در دسترس خواهد بود و کاربران دیگر پلتفرم‌های مقصد بازی Destiny 2 تا این تاریخ قادر به استفاده از آن نیستند. اسلحه ذکر شده برای آن دسته از کاربران پی سی و ایکس باکس وان که توانسته‌اند آن را در اختیار بگیرند، در Inventory حفظ خواهد شد اما نمی‌توانند تا پایان مدت قرارداد بانجی و پلی استیشن آن را مورد استفاده قرار دهند.

اسلحه Wavesplitter بازی Destiny 2

فصل جدید بازی بازی Destiny 2 تحت عنوان Season of the Drifter که هم‌اکنون در حال برگزاری است، از تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند) آغاز شده و تا تاریخ ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. در این مدت می‌توانید لوت‌های انحصاری به دست آورید، ماموریت‌ها اختصاصی را انجام دهید و نقشه‌های جدید را تجربه کنید.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار دارد. با مراجعه به فروشگاه‌های بلیزارد، مایکروسافت و پلی استیشن می‌توانید اقدام به خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده