// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

هیدئو کوجیما از اکشن فیگور بازی Death Stranding رونمایی کرد

هیدئو کوجیما با انتشار تصاویری از اکشن فیگور بازی Death Stranding، از آن رسما رونمایی کرد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مدت‌ها است که هیدئو کوجیما، سرپرست استودیوی شخصی کوجیما پروداکشنز، مشغول ساخت بازی Death Stranding است که هنوز نیز می‌توان آن را جزو آثار مرموزی دانست که اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، کوجیما با انتشار تصاویری رسما از اکشن فیگور این بازی رونمایی کرده است. این اکشن فیگور که یک نمونه‌ی اولیه یا پروتوتایپ است و یک فیگور فیگما تلقی می‌شود، پیکره‌ی شخصیت اصلی بازی یعنی سَم را به تصویر می‌کشد که به احتمال زیاد توسط کمپانی Max Factory ساخته شده است.

اگر نمی‌دانید که اکشن فیگور فیگما به چه اکشن فیگوری گفتی می‌شود، باید بدانید که محصولاتی که توسط کمپانی مکس فکتوری ساخته می‌شوند، در قالب یک برند معروف با نام فیگما (Figma) در بین عموم شناخته می‌شوند که این عبارت تقریبا برابر است با اکشن فیگورهای ژاپنی. اگرچه این اکشن فیگور که تصاویر آن را در میانه‌ی مطلب مشاهده می‌کنید، یک نمونه‌ی اولیه است و هنوز نیز رنگ‌آمیزی نشده و همچنین نمی‌تواند چهره‌ی نهایی شخصیت بازی را تایید کند، اما در نوع خود زیبایی خاصی دارد و امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

در راستای جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Death Stranding پیش‌تر در زومجی خواندید که نورمن ریداس برای اولین بار از استودیو Kojima Productions دیدن کرد و همچنین در مطلبی دیگر نیز خواندید که این بازی در حال حاضر در مرحله‌ای کلیدی از توسعه قرار دارد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آخرین صحبت‌های هیدئو کوجیما در رابطه با توسعه‌ی بازی را در اینجا مشاهده کنید. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، این بازی قرار است برای پلی استیشن 4 منتشر شود و به تازگی نیز اطلاعاتی از کوجیما منتشر شده بود که گویای انتشار بازی در سال ۲۰۱۹ بود؛ اگرچه هنوز نمی‌توان به‌صورت قاطعانه صحت این خبر را تایید کرد.

نظر شما در رابطه با این بازی و اکشن فیگور زیبای آن چیست؟


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده