نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اطلاعات جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در راه است

اکانت توییتر Star Wars اخیرا با انتشار توییت‌هایی اطلاعات جدیدی را درباره بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر کرده و انتشار جزئیات جدیدی از آن را وعده داده است.

اگر به خاطر داشته باشید، در مراسم E3 سال گذشته، وینس زمپلا، مدیر استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainmentدر کنفرانس مطبوعاتی الکترونیک آرتز حاضر شد و درباره‌ی بازی جدید این استودیو که قرار است در دنیای جنگ ستارگان جریان داشته باشد صحبت کرد. البته همه‌ی حضور این بازی در E3 سال گذشته را می‌توان در همان جملات ابتدایی وینس زمپلا خلاصه کرد و هیچگونه تصویری از آن بازی منتشر نشد. حالا پس از گذشت مدتی، اکانت توییتر Star Wars مجددا قعالیت خود را آغاز کرده و با انتشار یک توییت مرموز، اطلاعات جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته.

این توییت یک لوگوی انیمیت شده را نشان می‌دهد که عبارت Star Wars Jedi: Fallen Order روی آن نقش بسته. توییت تصویری را نشان می‌دهد که خاکسترهای گداخته روی آن جابه‌جا می‌شوند و همچنین یک شی عجیب در پس زمینه قرار گرفته. به نظر می‌رسد این شی، دسته‌ی قطع شده‌ی یک اسلحه باشد. این اسلحه ممکن است یک شمشیر نوری یا همان لایت سیبر باشد؛ اسلحه‌ای که به‌نوعی امضای مجموعه‌ی استار وارز شناخته می‌شود. این اسلحه‌ی شکسته روی تخته سنگی قرار گرفته که اشکال و نقوش آبی رنگ و اسرارآمیزی روی آن دیده می‌شود.

توییت همچنین حاوی یک جمله‌ی کوتاه اما پرمعنا است: «مقاومت نکن.»

Star Wars: Jedi Fallen Order

طبق حدس‌هایی که زده می‌شود این جمله ممکن است به وقایع فیلم Star Wars Episode III اشاره داشته باشد. شخصیت اصلی بازی ممکن است یک «پاداوان» باشد. آن‌ها کارآموزانی هستند که آموزش می‌بینند تا بتوانند یک روز به یک جِدای واقعی تبدیل شوند. اما در صورتی که داستان بازی با وقایع Order 66 ارتباط داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شخصیت اصلی بازی ناچار شود خودش را مخفی نگه دارد و همه‌ی آثاری را که نشان می‌دهد او روزی یک جدای بوده، از بین ببرد.

فرمان ۶۶ یا Order 66 پروتکلی محرمانه است که به دستور امپراطور پالپاتین صادر شده. او طی این فرمان همه‌ی جدای‌ها را خائن خوانده و قصد دارد آن‌ها را از بین ببرد. شخصیت اصلی بازی نیز که در گذشته عضو این نیروها بوده، حالا در خطر بزرگی است و باید سعی کند با مخفی کردن هویتش، زندگی‌اش را نجات دهد. او حتی ممکن است شمشیر نوری خود را هم شکسته باشد تا هیچ مدرکی علیه او باقی نماند. احتمالا شمشیر شکسته‌ای که در تیزر بازی نشان داده می‌شود نیز به همین مسئله ارتباط داشته باشد. البته این‌ها صرفا حدس و گمان‌هایی است که درباره‌ی بازی زده شده و برای اینکه مطمئن شویم داستان بازی چیست و در چه دوره‌ای اتفاق می‌افتد باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشیم.

توییت دیگری که در اکانت Star Wars منتشر شده، از انتشار اطلاعات بیشتر از بازی در جشن استار وارز خبر می‌دهد. این رویداد قرار است شنبه‌ی هفته‌ی آینده یعنی ۲۴ فروردین ماه ۹۸، ساعت ۱۱:۰۰ شب به وقت تهران برگزار شود.

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order قرار است در تعطیلات سال ۲۰۱۹ راهی بازار شود و جزئیات آن به‌زودی با همگان به اشتراک گذاشته خواهد شد. برای پیگیری آخرین اخبار از جدیدترین بازی در دنیای جنگ ستارگان، زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی پروژه‌ی جدید وینس زمپلا و استودیوی Respawn چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده