// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

رویداد Storm Rising بازی Overwatch معرفی شد

کمپانی بلیزارد رسما رویداد جدید بازی Overwatch با نام Storm Rising را تایید کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از انتشار اطلاعاتی زیاد، بالاخره کمپانی Blizzard رسما از یک رویداد جدید با نام Storm Rising برای بازی Overwatch رونمایی کرد. این رویداد قرار است به عنوان آخرین سری از مجموعه رویدادهای فصلی این بازی محبوب باشد که تعدادی از شخصیت‌های محبوب بازی را در سنین جوانی به تصویر می‌کشد و به بازیکن این امکان را می‌دهد تا با هم تیمی‌های خود در قالب حالت همکاری چند نفره (Co-Op) به نبرد با نیروهای تحت کنترل کامپیوتر بپردازند.

شما در نقش یکی از شخصیت‌های Tracer ،Genji ،Winston یا Mercy قرار خواهید گرفت و باید به همراه تیم خود به دنبال شخصیتی با نام Omnic Maximilien باشید. وی در کشور کوبا مخفی شده که ناگهان طوفانی شروع می‌شود و تیم چهارنفره‌ی شما وارد جزیره شده و باید قبل از این‌که این شخص با استفاده از پوشش آب و هوای بارانی، مجددا از دست شما فرار کند، وی را به دام بیاندازید. علاوه بر این ماموریت که نام رویداد بازی نیز از آن گرفته شده، دو ماموریت Uprising و Retribution نیز برای کاربران قابل انجام خواهند بود.

این رویداد خالی از امتیاز نیز نیست و شما می‌توانید در طول انجام آن به ۱۶۰ واحد از پول داخل بازی دست پیدا کنید. کمپانی بلیزارد اعلام کرده که رویداد Rising Storm بازی اورواچ قرار است در تاریخ ۱۶ ماه آوریل تا ۶ ماه می (۲۷ فروردین ماه تا ۱۶ اردیبهشت ماه) قابل دسترس باشد.

نظرات خود را در رابطه با این رویداد با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده