// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رئیس شرکت یوبیسافت از وضعیت بازی Beyond Good and Evil 2 می‌گوید

ایوس گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، معتقد است که جهان Beyond Good and Evil 2 پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند باعث موفقیت بازی شود.

از آخرین نمایش و اطلاعات بازی Beyond Good and Evil 2 زمان زیادی می‌گذرد. شرکت یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Beyond Good and Evil 2، در نمایشگاه E3 2018 بود که ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرد. ازطرفی Beyond Good and Evil 2 جزو یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران بازی‌های ویدیویی است و دوست دارند بیش‌ازپیش با جهان بازی آشنا شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ایوس گیلموت، مدیرعامل یوبی سافت، به‌تازگی با IGN مصاحبه‌ای داشته است و در جریان بخشی از این مصاحبه در مورد Beyond Good and Evil 2 صحبت کرده است. وی اعلام کرده که صحبت‌هایی با مایکل انسل، کارگردان خلاق Beyond Good and Evil 2، داشته است تا متوجه شوند مسیری که در آن هستند درست است یا باید راه‌وروش خود را تغییر دهند. ایوس گیلموت در این‌باره می‌گوید:

هفته‌ی گذشته با مایکل صحبت کردم تا ببینم شرایط به چه شکل پیش می‌رود، چه کارهایی باید انجام دهیم و آیا در مسیر درستی قرار داریم یا خیر. می‌بینیم که پتانسیل جهان بازی شگفت‌انگیز است و مایکل هیجان خاصی برای آن دارد. من فکر می‌کنم که بازی خارق‌العاده‌ای خواهد شد.

از آن‌جایی که آخرین نمایش Beyond Good and Evil 2 در نمایشگاه E3 بود، احتمال دارد در E3 2019 هم شاهد حضور Beyond Good and Evil 2 و نمایش جدیدی از بازی باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Beyond Good and Evil 2 چیست؟ از دیگر اخبار بازی می‌توان به همکاری یوبیسافت و شرکت HitRecord اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد محتویات محتلفی را برای Beyond Good and Evil 2 بسازند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده