نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲

خرید تمام آیتم‌ ها با بسته الحاقی جدید Resident Evil 2 Remake

بسته الحاقی ۴.۹۹ دلاری بازی Resident Evil 2 Remake، به کاربران اجازه می‌دهد تا به حالت‌های مختلف بازی دست پیدا کنند.

مجموعه بازی‌های Resident Evil در تمامی قسمت‌های خود، سختی و چالش‌هایی خاص و به‌خصوص را پیش‌ پای بازیکنانش قرار می‌دهد؛ چالش‌هایی که موفقیت در آن‌ها با پاداش‌هایی جذاب و خواستنی همراه هستند. بازی Resident Evil 2 Remake که چندی پیش منتشر شد و تحسین همه‌گان را درپی داشت نیز از این قائده مستثنی نیست. چالش‌هایی ویژه‌ای در این بازی گنجانده شده که طی دو کمپین داستانی‌اش (کمپین‌ لیان و کلیر) بازیکنان را حسابی به‌زحمت می‌اندازد که انجام دادن این چالش‌ها (مثل تمام کردن کمپین مذکور در یک زمان مشخص) کاملا اختیاری است اما پاداش‌هایی در پی دارد که بازیکنان را برای تجربه‌ی دوباره بازی ترغیب می‌کند؛ مثل باز شدن حالت‌های 4th Survivor و The Tofu Survivor و همچنین مهمات ویژه مثل تیر بی‌نهایت و بیشتر.

حال در جریان آخرین اخبار بازی، سازنده‌ی بازی یعنی کمپانی کپکام یک بسته‌ی الحاقی پولی برای بازیکنان «رزیدنت ایول 2 ریمیک» منتشر کرده که با پرداخت ۴.۹۹ دلار، تمامی آیتم‌ها و حالت‌هایی ویژه که تنها با طی کردن چالش‌هایی خاص قابل بازی بودند را در دسترس قرار می‌دهد.

این بسته‌ی الحاقی All In-Game Rewards Unlock DLC نام دارد و کاری که انجام می‌دهد با خواندن نامش مشخص می‌شود؛ باز کردن تمامی موارد قفل‌شده‌ی داخل بازی. با پرداخت ۴.۹۹ دلار، به دو حالت یادشده و سلاح‌هایی مثل چاقوی خراب‌نشدنی، تفنگ‌های SMS، Handgun، Minigun و راکت‌لانچر با تیر بی‌نهایت، کانسپت‌آرت‌های بازی، مدل‌های کاراکترها در بخش گالری و تمامی پوشش‌های دو قهرمان داستانی بازی دسترسی خواهید داشت.

بازی Resident Evil 2 Remake در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته چنین می‌خوانیم:

Resident Evil 2 Remake اثری است که به‌مان اجازه می‌دهد پس از سال‌های خیلی طولانی، سرمان را بالا بگیریم و با غرور از بازگشت این مجموعه به روز‌های درخشانش بگوییم. بازسازی رزیدنت ایول 2، تجربه‌ای بی‌نهایت ترسناک است که در اتمسفری فوق‌العاده جریان دارد و آنقدر از گیم‌پلی ارزشمندی هم بهره می‌برد که بتوانیم بارها و بارها، تجربه‌اش را در قالب دو شخصیت اصلی آن تکرار کنیم. به این‌ها، گرافیک فوق‌العاده امروزی، صداگذاری عالی و یک روایت داستانی خوب را هم اضافه کنید تا متوجه شویم که چرا نباید Resident Evil 2 Remake را از دست داد.

اثر مذکور را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده