// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳

رئیس شرکت یوبیسافت از آینده مجموعه Splinter Cell می‌گوید

ایوس گیلموت، رئیس شرکت یوبیسافت، در گفت‌و‌گوی اخیر خود در مورد آینده Splinter Cell و غیبت این مجموعه در سال‌های اخیر سخن گفته است.

Splinter Cell را می‌توان یکی از مجموعه‌های اصلی و قدیمی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) دانست و همین مورد، باعث تعجب شده است که چرا در نسل فعلی بازی‌های ویدیویی، شاهد حضور اسپلینتر سل نیستیم. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، ایوس گیلموت، رئیس شرکت یوبی سافت، به‌تازگی گفت‌وگویی با IGN انجام داده است. وی در این مصاحبه در مورد آینده Splinter Cell و دلایل غیبت این سری محبوب سخن گفته است.

ایوس گیلموت اعلام کرده است که پس از ساخت آخرین نسخه از سری Splinter Cell در سال ۲۰۱۳، فشار زیادی از سمت هواداران را تحمل کرده‌اند. وی در این باره می‌گوید:

زمانی که می‌خواهید یک بازی بسازید، باید مطمئن شوید که با ایده‌های جدیدی آن را خواهید ساخت تا ساخته‌های قبلی‌تان متفاوت باشد. زمانی‌که آخرین نسخه از سری اسپلینتر سل را ساختیم، فشار زیادی را از سوی هواداران تحمل می‌کردیم. آن‌ها مدام می‌گفتند این کار را نکنید، آن را تغییر ندهید و موارد مشابه. بعضی از اعضای تیم هم مشتاقانه روی مجموعه کار می‌کردند.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر شرایط متفاوت بوده است و حال یک تیم مشخص برای کار کردن روی مجموعه اسپلینتر سل در نظر گرفته شده است. ایوس گیلموت در این باره می‌گوید:

حال اشخاصی هستند که به‌ سمت این مجموعه آمده‌اند تا آن از آن حمایت کنند. در زمان مشخص، موارد مختلفی را خواهید دید، اما در حال حاضر نمی‌توانم در موردشان صحبت کنم.

درانتها ایوس گیلموت اشاره کرده است که بعضی از فرصت‌های دیگر نظیر Assassin's Creed، مواردی بوده‌اند که یوبیسافت ترجیح داده است تا در اولویت اصلی قرار بگیرند، زیرا از سمت هواداران بیشتر درخواست شده‌اند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در رویدادهای آینده شاهد رونمایی از نسخه جدید اسپلینتر سل خواهیم بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده