نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی به جالب‌ترین دروغ‌های سیزده بازی‌های ویدیویی

در این آیتم ویدیویی از جالب‌ترین دروغ‌های سیزده دنیای بازی‌های ویدویی از سال‌های اخیر پرداخته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

دروغ سیزده یا «April's Fool» یکی از رسوم به نسبت مشهور در فرهنگ‌های مختلف است. همانطور که احتمالا می‌دانید در این روز که در میلادی با اولین روز ماه آوریل و در شمسی با ۱۳ فروردین مصادف است، افراد به صورت مصلحتی دست به دروغ‌های اغراق‌آمیز می‌زنند. این سنت دیرینه به مذاق برخی خوش می‌آید و برای بعضی نیز دوست‌داشتنی نیست. دروغ سیزده اما از صنعت بازی‌های ویدیویی دور نمانده است. بازی‌سازان، رسانه‌ها، استودیوها و بسیاری از اعضای جامعه ویدیو گیم در روز اول آوریل دست به انتشار مطالبی می‌زنند. مطالبی که هرکدام‌شان نظر بسیاری از طرفداران را جلب می‌کند اما پس مدتی منتشرکنندگان صحت نداشتن خبرشان را اعلام می‌کنند.

ما در زومجی ویدیویی از بهترین و بی‌مزه‌ترین دروغ‌های دنیای بازی‌های ویدیویی تهیه کرده‌ایم. شما می‌توانید در زیر ویدیو «جالب‌ترین دروغ‌های سیزده دنیای بازیٰ‌های ویدیویی» را تماشا کنید. این ویدیو برای اولین بار در چهل و هفتمین قسمت برنامه «لودینگ» منتشر شده است. برنامه ویدیویی «لودینگ» با محوریت بازی‌های ویدیویی هر دوشنبه شب، ساعت ۲۱ در زومجی پخش می‌شود.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده