نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Death Stranding مورد تحسین ایان کوک قرار گرفت

همچنان افرادی که در پشت‌پرده آن‌قدری خوش‌شانس بوده‌اند که بخشی از بازی Death Stranding را مشاهده کنند، به تحسین آن ادامه می‌دهند. 

از جو پنا و جردن وگت رابرتز تا سم لیک، زمانی که موفق به تجربه و دیدن بخشی از بازی Death Stranding شده‌اند، همگی به وجد آمده و جدیدترین اثر هیدئو کوجیما را تحسین کردند. به این فهرست، می‌توانید افراد نامربوط به صنعت گیم را هم اضافه کنید؛ زیرا ایان کوک (Iain Cook)، خواننده بند محبوب اسکاتلندی CHVRCHES، به‌تازگی از تجربیات خود پیرامون ملاقات با خالق سری بازی‌های متال گیر و دیدن Death Stranding گفته است. 

او به‌تازگی در مصاحبه با وب‌سایت Consolevania، از سفر خود به استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و توکیو گفت؛ جایی که توانست کار این استودیو را روی بازی مورد انتظار Death Stranding ببیند. کوک واکنش خود را نسبت به این بازی این‌طور توصیف می‌کند: 

به هیچ‌یک از کارهایی که بقیه قبلاً انجام داده‌اند شباهت ندارد. 

او سپس درباره‌ی کوجیما و تجربه‌ی صحبت با او نوشت: 

با گروه موسیقی‌مان در توکیو بودیم و به استودیوی او رفتیم و او هم محل کار و بخشی از مراحل توسعه‌ی بازی جدیدش یعنی Death Stranding را به ما نشان داد. سپس نزد ما آمد و بعد هم سراغ صرف یک وعده سوشی رفتیم. فکر می‌کردم که در مقابل او خجالت‌زده [احساس معذب یا مجذوب شدن زمان دیدن افراد مشهور] شوم، اما او شخصیت جالبی داشت و به‌راحتی می‌شد با او صحبت کرد (به‌هرحال، وقتی از طریق مترجم صحبت کنید همین می‌شود). اتاق او هم بسیار جالب و پر بود از اشیای مربوط به آثار ترسناک کلاسیک و وسایل گودزیلا. می‌توانستم تمام روز را همان‌جا بگذارم. او بسیار الهام‌بخش و شجاع بود و مانند هیچ‌کس فکر نمی‌کرد. بعضی از کارهایی که با این بازی می‌کرد به هیچ‌یک از کارهایی که بقیه قبلاً انجام داده‌اند شباهت ندارد. هیچ ایده‌ای از این‌که این‌ها قرار است چگونه [در بازی] کنار هم اجرا شوند ندارم، اما کاملاً خوش‌بینم که اگر هیچ‌کس نتواند، اما کوجیما می‌تواند. 

Death Stranding

مدت‌ها است که اطلاعات چندانی از بازی Death Stranding بروز نکرده است؛ جز اطلاعات دست دوم و تعدادی شایعه. با این حال، کوجیما چند وقت قبل اعلام کرد که گرچه هنوز به مرحله‌ی باگ‌زدایی نرسیده‌اند، اما این بازی در مرحله‌ای کلیدی از توسعه قرار دارد. همچنین او در آخرین اطلاعاتی که منتشر کرد، Death Stranding را تنها مقداری عقب از برنامه اعلام کرد که تأخیر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت. علاوه بر این، او درباره‌ی آینده‌ی دنیای سرگرمی هم بیاناتی داشت و معتقد بود که احتمالاً سینما و بازی‌های ویدیویی به یک سرگرمی واحد تبدیل خواهند شد. سایر اطلاعات هم همچون شباهت جهان‌های انیمیشن SpiderMan: Into the Spider-Verse با این بازی و ارجاع شخصیت مؤنث Death Stranding به مری پاپینز از دیزنی، چندان اطلاعات زیادی درباره‌ی داستان اصلی بازی نمی‌دهند. اما در جشنواره فیلم ترایبکا قرار است که کوجیما و نورمن ریداس درباره‌ی بازی صحبت کنند و امید می‌رود که در آنجا شاهد اطلاعات بیشتری باشیم. 

با این حال، همان‌طور که گفته شد، افرادی که در پشت‌پرده موفق به دیدن و تجربه‌ی این بازی پرسروصدا شده‌اند همگی دیدگاه‌های مساعدی داشتند. آیکی سایتو آن را متفاوت از آن چیزی که تصور می‌کرد توصیف کرد، هرمن هالست از دیدن کاری که آن‌ها با موتور گرافیکی دسیما انجام داده‌اند حیرت‌زده شد و جردن وگت رابرتز جهان آن را «مرحله جدیدی از فوق‌العاده بودن» نامید

بازی Death Stranding در تاریخ نامعلومی به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده