نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

الکترونیک آرتز برای ساخت یک بازی جدید با استودیوی Velan همکاری می‌ کند

الکترونیک آرتز و استودیو Velan در حال  ساخت یک بازی تیم‌محور و اکشن برای پی‌سی و کنسول‌ها هستند که هنوز اسم آن مشخص نشده است.

استودیوی ولن (Velan Studios) که اعضای آن را افرادی تشکیل می‌‌دهد که قبلاً روی مجموعه‌هایی مانند دستینی، آنچارتد، متروید پرایم و... کار کرده بودند، در حال کار روی یک بازی کاملاً جدید هستند که هنوز نام آن انتخاب نشده است. 

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به‌تازگی اعلام کرده است که این بازی برای کنسول‌ها، پی‌سی و موبایل منتشر خواهد شد. اما نام پلتفرم‌ها به‌طور دقیق ذکر نشده است. راب لتس (Rob Letts) از طرف الکترونیک آرتز درباره‌ی این بازی می‌گوید: 

چشم‌انداز استودیوی ولن درباره‌ی تجربه‌ی این بازی جدید بسیار تأثیرگذار است. زمانی‌که ما آن را بازی کردیم، به سرعت متوجه شدیم که این اثری درگیرکننده و به‌طرز غافلگیرکننده‌ای جذاب است. 

او سپس درباره‌ی دلیل همکاری الکترونیک آرتز با این استودیو می‌گوید: 

کمک برای کشف استعدادهای پیش‌گام با بازی‌های خلاقانه‌ای که جهان به انجام آن‌ها نیازمند است، همه‌ی کاری است که ما انجام می‌دهیم. ما مشتاقانه با استودیوی ولن همکاری می‌کنیم تا تجربه‌ای را ارائه دهیم که مرزهای این بازی را گسترش داده و خلاقیت‌های [لازم] را برای درگیر کردن بازیکن‌ها ازطریق راه‌های جدید داشته باشد.

 گوا بالا (Guha Bala)، رئیس و یکی از مؤسسین استودیوی ولن، می‌گوید که هدف این استودیو خلق «تجربه‌های مبتنی بر جامعه هوادارها (کامیونیتی) است که شجاعت این را دارند تا نسبت به سایر بازی‌های امروزه متفاوت باشند». 

برای کار روی این بازی جدید، استودیوی ولن به‌دنبال دو برابر کردن تیم سازندگان است و قصد دارد تا ۴۰ سمت و شغل جدید تا پایان سال به کادر خود اضافه کند. این شغل‌ها شامل سرپرستی تهیه‌کنندگان و سرپرستی آرتیست‌های حوزه‌ی محیط‌های بازی می‌شود. باتوجه‌به این فهرست شغلی، ما اطلاعاتی از گیم‌پلی و گرافیک بازی به دست می‌آوریم:

گیم‌پلی بازی روی قابل‌دسترس و راحت بودن برای گیمرهای تازه‌وارد متمرکز است، اما همزمان ارائه‌دهنده‌ی طراحی‌های عمیق‌تر و پیچیده‌تر برای عموم گیمرها خواهد بود. از نظر بصری، ما روی جلوه‌های عجیب و غریب تمرکز می‌کنیم. قصد ما به حیرت انداختن و به چالش کشیدن مخاطبانمان است، فارغ از اینکه چه کسی باشند!

اخبار بیشتری درباره ماهیت این بازی در دسترس نیست، اما زومجی با انتشار اطلاعات جدیدتر از این بازی، شما را در جریان خواهد گذاشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده