نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷

بازی Halo: The Master Chief Collection میزبان آپدیت بزرگی شد؛ احتمال معرفی نسخه پی سی در روزهای آینده

اخیرا آپدیت بزرگی برای بازی Halo: The Master Chief Collection منتشر شده است. این مسئله به شایعات مربوط به عرضه‌ی بازی روی پلتفرم پی سی نیز قوت بسیاری بخشیده است.

کمپانی مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از بازی Halo: The Master Chief Collection ادامه می‌دهد و برای آن آپدیت‌های جدید تولید و منتشر می‌کند. جدیدترین آپدیتی که برای این بازی منتشر شده، به مناسبت پایان زمستان و فرا رسیدن فصل بهار از راه رسیده و بروزرسان نسبتا بزرگی به شمار می‌رود. در راستای القای حس بهتر، سازندگان منوی بازی را نیز در این آپدیت تغییر داده‌اند تا بازیکنان از همان ابتدای کار متوجه شوند که این آپدیت تغییرات مفصلی را در بازی اعمال کرده است.

منوی قبلی که حال و هوایی زمستانی داشت، حالا جای خود را به شمایل قبلی و همیشگی داده و از آنجا که بازیکنان علاقه‌ی خاصی به فضای خوب و آرامش‌بخش منوی قبلی داشتند، عوض شدن آن ممکن است اندکی دلسردکننده باشد. شمایل منوی اصلی بازی حالا به آنچه پیش از عرضه‌ی آپدیت زمستانی بود باز گشته است.

به گفته‌ی استودیوی 343 اینداستریز:

در چند ماه گذشته، خیلی به ما خوش گذشت؛ چون این مدت صرف عوض کردن حال و هوای محیط‌ها و منوهای بازی، اضافه کردن نقشه‌های جدید و کار روی ویژگی‌هایی شد که بازیبازان بیش از همه خواستار آن‌ها بودند. ما از اینکه با جامعه‌ی بازیکنان همکاری کردیم تا جان تازه‌ای به منوی لودینگ بازی دمیده شود، لذت فراوانی بردیم. هم‌اکنون هم به فکر آپدیت آینده‌ی بازی هستیم.

علاوه بر ایجاد تغییرات در منوها، این آپدیت در بخش مولتی‌پلیر بازی هم تغییراتی ایجاد کرده است. با دریافت این آپدیت شما می‌توانید حالت‌های جدیدی را برای بازی پیدا کنید؛ حالت‌هایی چون: Team Muskets (بدون سپر و شات‌گان)، Rocketball (حالت Oddball با راکت‌ها) و Team Reign (از هر تیم یک شخص به خصوص انتخاب می‌شود و دیگر اعضای تیم باید از وی محافظت کنند). در بخش رقابتی نیز باید با حالت Classic Team Arena از بازی Halo 2 خداحافظی کنید؛ زیرا قرار است با بخش جدیدی به نام Classic Team Hardcore جایگزین شود.

آخرین تغییر مهم این آپدیت نیز به سیستم جریمه‌ی بازی مربوط می‌شود و جریمه‌ی خودکشی و خیانت به تیم را در بخش Hardcore غیرفعال می‌کند. شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات این بروزرسانی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

انتشار این آپدیت با پیچیدن یک شایعه‌ی بزرگ درباره‌ی بازی Halo: The Master Chief Collection هم‌زمان شده است؛ شایعه‌ای که بیان می‌کند این مجموعه قرار است در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم پی سی نیز منتشر شود؛ اتفاقی که اگر در حال رخ دادن باشد، اصلا بعید نیست که مایکروسافت طی هفته‌ی جاری در برنامه‌ی Inside Xbox به صورت رسمی از آن پرده‌برداری کند. رابطه‌ی بهتر مایکروسافت با پلتفرم پی سی و هم‌زمانی این شایعه با انتشار آپدیت بزرگ بازی، باعث می‌شود طرفداران بازی که علاقه دارند آن را روی کامپیوتر تجربه کنند، بیش از پیش به واقعی بودن این گزارش‌ها امیدوار شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار در این زمینه، همچنان زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی نسخه‌ی پی سی این بازی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده