نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

زمان شروع فیلمبرداری فیلم The Conjuring 3 مشخص شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از زمان شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Conjuring 3 منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از مراحل شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) منتشر شده است. طبق خبری که JoBlo منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم The Conjuring (احضار روح) قرار است از ماه ژوئن ۲۰۱۹ (خرداد یا تیر ۱۳۹۸) در آتلانتا انجام شود. طبق شایعات منتشر شده، این فیلم براساس نوشته‌های بیل رمزی که با نام The Southend Werewolf نیز شناخته می‌شود، ساخته خواهد شد، اما تاکنون این موضوع رسما تایید یا تکذیب نشده است. پس از یک عمر مواجه شدن با حوادث عجیب و غریب از جمله حمله‌ها و لحظات غیر قابل توضیح از قدرت‌های ماورایی و غیر طبیعی، گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه یک شخص به گرگینه تبدیل شده است و به مردم حمله می‌کند.

در سال ۱۹۸۰، بیل رمزی با اد و لورن وارن واقعی دیدار کرده بود که این مرد اعتقاد داشت که در حال تبدیل شدن به یک شیطان است و متقاعد به جنگیری شده بود. به دنبال انجام یک جنگیری سخت توسط اسقف رابرت مک‌کینا، متخصص وارن، رمزی در اوایل دهه ۹۰ گزارش داد که هیچ حادثه‌ای پیش نیامده و از آن زمان تاکنون آرام بوده است. هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم The Conjuring 3 منتشر نشده است، اما طبق گفته پیتر سفران، تهیه کننده این مجموعه، این قسمت نیز قرار است داستان یک تسخیر ماوراطبیعی دیگر که در یک خانه و برای خانواده‌ای که در معرض خطر هستند، را روایت کند.

دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲)، وظیفه نوشتن قسمت سوم این مجموعه را نیز بر عهده دارد. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نیز برای نقش آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 باز خواهند گشت. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را بر عهده داشت، قرار نیست به عنوان کارگردان در قسمت سوم این مجموعه بازگردد، اما او همچنان به عنوان تهیه کننده در فیلم The Conjuring 3 حضور خواهد داشت.

گفته می‌شود که فیلم The Conjuring 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده