// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

اولین آپدیت بازی The Division 2 حجمی در حدود 50 گیگابایت خواهد داشت

در حالی که کمتر از یک هفته تا عرضه بازی The Division 2 باقی مانده، کمپانی یوبی سافت حجم اولین آپدیت بزرگ آن روی را پلتفرم‌های مختلف اعلام کرده است.

بروزرسانی: طبق اطلاعات تکمیلی منتشر‌شده، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی قرار نیست آپدیت روز اول ۹۰ گیگابایتی داشته باشد و حجم کلی بازی روی این کنسول با احتساب فایل‌های اصلی و آپدیت روز اول، چیزی حدود ۹۰ تا ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود. خبر آپدیت ۹۰ گیگابایتی به‌اشتباه منتشر شده بود که توسط سازندگان اصلاح شد. 

کنفرانس کمپانی Ubisoft در نمایشگاه E3 2018 با اتفاقات مختلفی همچون معرفی بازی‌های Assassin's Creed Odyssey و Trials Rising و نمایش تریلر جدید بازی‌های The Crew 2 و Beyond Good and Evil 2 همراه بود. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد را باید نمایش اولین گیم پلی بازی The Division 2، تازه‌ترین محصول استودیو Massive (مسیو) و کمپانی یوبی سافت دانست. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند برای دریافت اولین آپدیت بزرگ بازی به فضای خالی زیادی نیاز دارید.

کمپانی یوبی سافت در قالب پست جدیدی در وب سایت رسمی این کمپانی به اعلام جزئیات آپدیت مذکور که با نام Title Update 1 شناخته می‌شود، پرداخته است. دریافت این بروز‌رسانی حجیم برای تجربه بازی The Division 2 الزامی است و در صورتی که نسخه فیزیکی را خریداری کرده باشید، لازم است قبل از دانلود آپدیت اقدام به نصب بازی روی پلتفرم خود کنید. براساس اعلام کمپانی یوبی سافت، حجم بروزرسانی Title Update 1 روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان بین ۴۸ تا ۵۲ گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که دارندگان کنسول پلی استیشن 4 باید حجمی بین ۸۸ تا ۹۲ گیگابایت را دریافت کنند. 

با این وجود که حجم آپدیت بازی‌های مختلف به خصوص آپدیت روز اول افزایش بسیار زیادی داشته‌اند، اما حجم اولین آپدیت بازی The Division 2 روی پلی استیشن 4 گوی سبقت را از رقبا ربوده است. کمپانی یوبی سافت در ادامه پست خود به این نکته اشاره کرده است که آپدیتی به نام Title Update 1.5 در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) در دسترس افرادی قرار خواهد گرفت که پیش از بازی مذکور را دانلود کرده‌اند. این آپدیت حجمی معادل با دو گیگابایت خواهد داشت و مشکلات موجود در بتای عمومی را رفع خواهد کرد.

بازی The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) روی پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت و اپیک گیمز اقدام به پیش‌خرید این بازی با قیمت ۶۰ دلار کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده