// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Mortal Kombat X را به مدت دو روز به رایگان تجربه کنید

هم‌اکنون کاربران ایکس باکس وان و صاحب اشتراک طلایی، می‌توانند به‌مدت دو روز بازی Mortal Kombat X را به‌رایگان تجربه کنند.

مایکروسافت در بازه زمانی‌های مختلف، بازی‌های رایگان مختلفی را در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار می‌دهد. البته تنها آن دسته از افرادی می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند که اشتراک طلایی ایکس باکس را خریداری کرده‌اند. حال با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی Mortal Kombat X را به‌رایگان تجربه کنند.

البته این بازی تنها سه روز رایگان است و تا تاریخ دوشنبه ۲۰ اسفند ماه (۱۱ مارس) و ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه صبح به‌وقت ایران قابل تجربه است. می‌توان این رویداد را به‌بازی Mortal Kombat 11 نسبت داد که در اردیبهشت ماه عرضه می‌شود. همچنین خریداران با پیش‌خرید نسخه یازدهم، می‌توانند به‌بتای بازی دسترسی داشته باشند. بتای بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ هشت فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۸ مارس) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی مورتال کامبت X در زمان عرضه‌اش توانست به‌واسطه موتور گرافیکی خود گیم‌پلی روان‌تری را در دسترس کاربران قرار دهد و در بخش داستانی هم شاهد عملکرد خوبی بودیم و توانست کاربران بیشتری را به‌داستان سری مورتال کامبت جذب کند. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه با نسخه دهم این مجموعه ارتباط برقرار کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده