نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

تجهیزات ویدیو کنفرانس لاجیتک همسو با تغییر و تحول نیاز کسب‌ و کارها

پیشرفت روزافزون فناوری ارتباطات، مرزهای جغرافیایی را کم‌رنگ کرده است و با توسعه روزافزون فناوری ارتباطات، ارتباط ویدیویی با ویدیو کنفرانس جایگزین سایر ارتباطات راه دور شده است.

شرکت اسپیرو، نماینده رسمی لاجیتک در ایران با عرضه جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات ویدیو کنفرانس برند خوشنام لاجیتک سعی دارد نقش موثری در راستای بهره‌مندی حداکثری کسب‌وکارهای ایرانی از مزایای ویدیو کنفرانس ایفا کند. ازاین‌رو از سال گذشته به‌صورت رسمی تجهیزات ویدیو کنفرانس لاجیتک را به بازار ایران عرضه کرد. این تجهیزات با تمام نرم‌افزارهای و راهکارهای ارتباط تصویری سازگار هستند.

لاجیتک | Logitech

چرا روزبه‌روز بر اهمیت تجهیزات ویدیو کنفرانس افزوده می‌شود؟

طبق تحقیقات انجام شده، هزینه‌ای که یک سازمان برای یک نیروی مقیم متحمل می‌شود به مراتب بیشتر از کارمندی است که به‌صورت دورکاری با شرکت همکاری می‌کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دنیا از شهرها و کشورهای مختلف جذب نیرو می‌کنند و ازطریق ویدیو کنفرانس به‌راحتی با آن‌ها در ارتباط هستند.

در گذشته عموماً محل کار کارمندان یک شرکت نزدیک به هم و متمرکز بود. ارتباطات خارج از شرکت به‌صورت حضوری انجام شده و در معدود مواردی که دیدار حضوری امکان‌پذیر نبود به ناچار از دستگاه‌های ویدیو کنفرانس استفاده می‌کردند. در آن زمان این دستگاه‌ها به‌شدت گران‌ قیمت بودند و در حقیقت روی یک سرور مشخص طراحی و پیاده‌سازی می‌شدند. قیمت این دستگاه‌ها در برخی موارد تا ۱۰۰ هزار دلار می‌رسید و طبیعتاً تنها شرکت‌های بزرگ قادر به استفاده از آن بودند.

با ظهور خدمات ابری، ابزارهای ویدیو کنفرانس به تدریج از شکل قبلی خود فاصله گرفتند تا جایی که اکنون شما با کمترین امکانات نظیر یک وبکم و هدست نیز می‌توانید ارتباط ویدیویی برقرار کنید. باتوجه‌به هدف شما از ارتباط ویدیویی، تجهیزات مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تجهیزاتی که متناسب با ارتباطات ویدیویی شخصی گرفته تا ارتباطات تصویری کاری طراحی و ساخته شده‌اند.

لاجیتک | Logitech

اسپیرو عرضه‌کننده تجهیزات ویدیو کنفرانس لاجیتک در ایران

همزمان با موج جدید استفاده از تجهیزات ویدیویی، شرکت لاجیتک با شناخت درست بازار، به تولید دستگاه‌های ویدیو کنفرانس پرداخته و رهبری این بازار را در دست گرفته است. لاجیتک هم‌اکنون رتبه یک از نظر سهم از بازار جهانی دوربین‌های اتاق کنفرانس و همچنین رتبه یک از نظر سهم از بازار جهانی وبکم را تصاحب کرده است. این شرکت در سه‌ماهه اخیر شاهد رشد بالای ۶۰ درصدی فروش محصولات ویدیو کنفرانس در دنیا و رشد ۱۰۰ درصدی فروش در منطقه خاورمیانه بوده است. شرکت اسپیرو نیز به‌عنوان نماینده انحصاری و رسمی گروه محصولات لاجیتک در ایران نیز موفق به افزایش بالای ۱۵۰  درصدی فروش این محصولات شده و شاهد استقبال گسترده سازمانهای بزرگ از این تجهیزات بوده است. دلیل اصلی این امر حذف یا کاهش برخی از هزینه‌های جاری سازمانها و جایگزینی فناوریهای روز دنیا به‌جای روش‌های سنتی است.

اسپیرو به‌عنوان نماینده رسمی لاجیتک در ایران تجهیزات ویدیو کنفرانس لاجیتک را با گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش به مشتریان ایرانی عرضه می‌کند. این رده از محصولات لاجیتک تنوع بسیاری دارند و هر یک ویژگی خاصی دارد که آن را برای کسب‌وکارها و اهداف خاصی مناسب می‌سازد. یکی از این محصولات وبکم Meet Up است که یکی از برترین دوربین‌های کنفرانس Logitech به شمار می‌رود. این محصول برای اتاق های کوچک طراحی شده است. با استفاده از این دوربین دیگر نیاز نیست همه افراد حاضر در اتاق کنفرانس دور دوربین جمع شوند، چرا که زاویه دید °۱۲۰ این دوربین و سیستم صوتی داخلی آن باعث دیده و شنیده شدن تمامی افراد داخل اتاق می‌شود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده