نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

عرضه دوباره بازی‌های Diablo با همکاری بلیزارد و فروشگاه GOG

طی همکاری کمپانی Blizzard و فروشگاه اینترنتی GOG، بازی‌های مجموعه‌ی دیابلو یکی پس از دیگری روی این فروشگاه در دسترس قرار خواهند گرفت. هم‌اکنون اولین قسمت از این سری را می‌توانید با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

مجموعه‌ی دیابلو را کمتر کسی پیدا می‌شود که نشناسد؛ سه‌گانه‌ای که با ارائه‌ی گیم‌پلی جذاب و لوت‌محور در کنار به چالش کشیدن بازیکن با داستانی گیرا و عمیق، توانست نظر تعداد زیادی از گیمرها و منتقدان را جلب کند و الهام‌بخش خیلی از بازی‌های پس از خود شود.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده‌ی این مجموعه، طی همکاری با فروشگاه GOG، تصمیم گرفته‌ تمامی نسخه‌های مجموعه‌ی Diablo را از طریق این فروشگاه در دسترس بازیکنان قرار بدهد. در پی این موضوع، هم‌اکنون می‌توانید اولین قسمت از این سری را با قیمت ۱۰ دلار خریداری و تجربه کنید. این بازی حالا به صورت ۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و سیستم آنلاینش از طریق نسخه‌ی کلاسیک سایت Battle.net، عمل Matchmaking را انجام می‌دهد. بازی روی ویندوز 10 قابل بازی است و این سیستم‌عامل به اجرای بهتر حالت آنلاین بازی کمک می‌کند.

بلیزارد و فروشگاه GOG اعلام کرده‌اند که پس از دیابلو، سراغ دیگر آثار قدیمی این کمپانی هم می‌روند و دو بازی Warcraft: Orcs & Humans و Warcraft 2 پس از مجموعه «دیابلو»، در فروشگاه GOG یک بار دیگر عرضه خواهند شد. هنوز تاریخ انتشار و قیمت نسخه‌های عرضه‌ی دوباره Warcraft 2 و Warcraft: Orcs & Humans مشخص نشده است.

اولگ کلاپووسکی، معاون ارشد وب‌سایت GOG احساسش نسبت به این همکاری را چنین بیان کرده است:

خزیدن در سیاهچال‌های اولین قسمت از مجموعه‌ی دیابلو همراه با سازندگانش یعنی استودیو بلیزارد، یک لذت واقعی است؛ لذتی شخصی برای ما در وب‌سایت GOG و آرزویی که برای هواداران پرشمارش حالا محقق و درخواست‌های آن‌ها اجابت شده است. مواردی همچون قدم گذاشتن در قبرستان Tristram و گوش دادن به راهنمایی‌های Cain the Elder حالا برگشته‌اند تا هواداران قدیمی و جدید مجموعه دوباره لذت آن‌ها را بچشند.

اولین قسمت از مجموعه‌ی دیابلو را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۱۰ دلار برای پی سی خریداری کنید. خبرهای انتشار قسمت‌های بعدی این سری را در کانال و وب‌سایت زومجی دنبال کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده