نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

فیلم دامبو روی هواپیمای شرکت Spirit Airlines نقش بست

به تازگی یک فروند هواپیمای شرکت Spirit Airlines به رنگ آمیزی فیلم Dumbo، جدیدترین اثر تیم برتون در آمده است.

اوایل سال آینده فیلم Dumbo (دامبو) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم جدیدترین اثر تیم برتون است که با نزدیک‌تر شدن به زمان اکران آن، شاهد گسترش تبلیغات این فیلم لایو اکشن توسط کمپانی والت دیزنی هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصاویری از نقش بستن فیلم دامبو روی یک هواپیمای مسافربری منتشر شده است. رنگ آمیزی یک هواپیما به رنگ یک فیلم، به یکی از راه‌‌های متداول تبلیغات فیلم‌های بلاک باستر در طول سال‌های گذشته تبدیل شده و والت دیزنی نیز از این روش برای تبلیغ بسیاری از محصولات خود استفاده کرده است. فیلم Dumbo، جدیدترین فیلمی است که دیزنی تصمیم گرفته یک هواپیمای شرکت هواپیمایی ارزان قیمت Spirit Airlines را به طرح و رنگ این فیلم در بیاورد. Spirit Airlines نیز به‌تازگی ویدیویی از مراحل نقش بستن طرح فیلم دامبو روی یک فروند هواپیمای A321 خود منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دو روز پیش این هواپیما اولین پرواز تجاری خود با طرح فیلم Dumbo را در مسیر دیترویت به شهر اورلندو انجام داد و قرار است برای حداقل دو ماه این هواپیما در مسیرهای تجاری Spirit Airlines به حمل مسافران بپردازد و مسافران در مسیرهایی مثل دیترویت، اورلندو، سن خوآن، فورت لادردیل و بالتیمور/واشینگتن، می‌توانند پرواز با هواپیمای A321 با طرح فیلم دامبو را تجربه کنند. همچنین تصاویری از این هواپیما نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

طبق پیش‌بینی‌های منتشر شده، فیلم Dumbo در سه روز نخست اکرانش احتمالا اکرانی در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که شروع خوبی برای این فیلم لایو اکشن است. این فیلم اقتباسی از یک انیمیشن سینمایی به همین نام است که در سال ۱۹۴۱ منتشر شده بود. کالین فارل، اوا گرین، مایکل کیتون، دنی دویتو، نیکو پارکر، فینلی هابینز، آلن آرکین، دئوبیا اوپاری، جوزف گات و شارون رونی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dumbo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تیم برتون وظیفه کارگردانی و ایرن کروگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم دامبو را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده