نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

اطلاعاتی از شخصیت‌های احتمالی جدید فیلم The Suicide Squad منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از شخصیت‌های احتمالی جدید فیلم The Suicide Squad منتشر شده که احتمالا شاهد حضور آن‌ها در فیلم خواهیم بود.

به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر)، قرار است جانشین ویل اسمیت در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) شود که او دیگر قرار نیست نقش ددشات را در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) بازی کندجیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد و برادران وارنر مذاکرات با او برای کارگردانی این فیلم را نیز آغاز کرده است. گفته می‌شود که این فیلم تقریبا یک ریبوت است و بیشتر شخصیت‌ها و بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) قرار است تغییر کنند. همچنین انتظار می‌رود که مارگو رابی برای نقش آفرینی دوباره در نقش هارلی کویین در این فیلم بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های جدید این فیلم منتشر شده است.

طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، در فیلم The Suicide Squad ممکن است شاهد معرفی و حضور شخصیت‌های جدیدی چون رتکچر (Ratcatcher)، کینگ شارک (King Shark)، پولکا-دات من (Polka-Dot Man) و پیسمیکر (Peacemaker) باشیم. در دنیای کامیک، شخصیت رتکچر یکی از دشمنان بتمن است، اما کولایدر می‌گوید که در قسمت جدید فیلم Suicide Squad شخصیت او قرار است از یک شخصیت مرد به زن تغییر کند. کینگ شارک نیز مانند نسخه کامیک قرار است یک کوسه انسان نمای غول پیکر باشد. شخصیت Polka-Dot Man نیز دیگر شخصیتی شروری است که روی بدنش نقاط خالخالی است که می‌تواند از این نقاط سلاح تولید و از آن‌ها استفاده کند. همچنین پیسمیکر نیز یک مامور به دنبال صلح در فیلم است. علاوه بر این، کولایدر می‌گوید با اینکه هنوز حضور جیمز گان به عنوان کارگردان در فیلم Suicide Squad 2 قطعی نیست، اما او در نظر دارد تا دیو باتیستا را برای بازی در نقش پیسمیکر انتخاب کند.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است. با این حال، هنوز بازگشت بیشتر بازیگران و شخصیت‌های قسمت اول مثل ریک فلگ، جوکر و آماندا والر، در دنباله آن مشخص نیست. با این حال، قابل انتظار است که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از فیلم جدید مجموعه دی سی (DC) منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده