// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Slime Rancher را از فروشگاه اپیک گیمز به رایگان دانلود کنید

علاقه‌مندان به‌بازی‌های تیراندازی اول شخص که به‌دنبال اثری متفاوت و جذاب هستند، می‌توانند بازی Slime Rancher را به‌رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند.

از زمان راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز، شاهد رایگان شدن بازی‌هایی به‌صورت ماهیانه بوده‌ایم تا کاربران تمایل بیشتری از استفاده از این فروشگاه داشته باشند. حال با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز از امروز می‌توانند بازی Slime Rancher را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند. لازم به‌ذکر است که این بازی تنها تا تاریخ یک فروردین ۱۳۹۸ (۲۱ مارس) به صورت رایگان در دسترس است.البته گفتنی است که در حالت عادی این بازی با قیمت ۲۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

اسلیم رنچر یک بازی تیراندازی اول شخص است که برخلاف سایر بازی‌های این سبک، بر پایه کشتن دشمنان طراحی نشده است و جهانی جالب و فانتزی‌ به‌همراه دارد. در این بازی، بازیکنان اسلیم‌ها را از طریق سلاح مکنده‌شان جمع آوری می‌کنند تا Newbucks به‌دست بیاورند. با پیشروی در طول بازی و استفاده از پول داخل بازی هم می‌توانید آیتم‌های ارتقا دهنده بیشتری را برای اسلحه‌تان خریداری کنید. در کنار تمامی این موارد می‌توان به‌‌طراحی اسلیم‌های مختلف هم اشاره کرد. بازیکنان قادر به‌طراحی اسلیم‌های شخصی‌سازی شده هستند.

در انتها هم مشخص شده هاست که بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز، Oxenfree خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز چیست؟ در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به بازی Slime Rancher را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده