نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

شایعه: اما واتسون و اندره هلند احتمالا در فیلم Black Widow حضور خواهند داشت

به تازگی شایعاتی در مورد فهرست بازیگران احتمالی فیلم Black Widow منتشر شده است که نام‌های بزرگی در آن دیده می‌شود.

سرانجام مارول استودیو در حال ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) است که اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) جریان داشته باشد و همچنین اسکارلت جوهانسون قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در این فیلم بازی کند. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده خواهد داشت. جک شفر و ند بنسون نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فهرست بازیگران احتمالی فیلم Black Widow منتشر شده است. طبق خبری که ThatHashtagShow منتشر کرده، مارول به دنبال استخدام دومین بازیگر زن اصلی این فیلم است که او قرار است نقش مقابل اسکارلت جوهانسون را بر عهده داشته باشد. با این حال، اطلاعاتی از نقش این شخصیت منتشر نشده است، اما فهرستی از بازیگران مدنظر مارول برای این نقش منتشر شده است.

castle rock

اما واتسون با سابقه بازی در مجموعه فیلم Harry Potter (هری پاتر) و فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، آلیس انگلرت با سابقه بازی در فیلم Beautiful Creatures (موجودات زیبا) و سریال Ratched، دار زوزوفسکی با سابقه بازی در فیلم Papa و فلورنس پیو با سابقه بازی در فیلم Fighting with My Family، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شوند نام آن‌ها در این فهرست قرار دارد. این وب‌سایت اضافه می‌کند که واتسون گزینه اصلی و اول مارول برای بازی در این نقش است. گفته می‌شود که تمامی این بازیگران اخیرا تست بازیگری داده‌اند و هر یک از آن‌ها عملکرد قوی در این تست داشته‌اند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این شخصیت قرار است در مبارزه‌های تن به تن حضور فعالی را داشته باشد و به همین منظور در صورت انتخاب هر یک از این بازیگران، آن‌ها نیاز به تمرینات بدنسازی و آموزش فنون رزمی خواهند داشت.

همچنین That Hashtag Show در ادامه اضافه کرد که اندره هلند، بازیگر سریال Castle Rock (کسل راک) به‌تازگی برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی فیلم Black Widow تست بازیگری داده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مارول به دنبال یک بازیگر با توانایی اجرای قدرتمند در صحنه و با اعتماد به نفس بالا است که باید ترکیبی از یک شخصیت هوشمندانه و جذاب را ارائه دهد و ظاهرا هلند نیز در این تست بازیگری توانسته نظر مارول را جلب کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که مارول به دنبال استخدام بازیگران بیشتری برای نقش‌های مکمل است که در بین گزینه‌ها نام‌های بزرگی مثل ریچل وایس، الک بالدوین و سباستیان کخ، نیز دیده می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده