// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

بسته Operation Burnt Horizon بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

با انتشار DLC جدید Rainbow Six Siege یعنی Operation Burnt Horizon اطلاعات جدیدی از نقشه و اپراتورهای فصل اول از سال چهارم بازی منتشر شد.

بسته الحاقی جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Burnt Horizon هم‌اکنون در دسترس است. این افزونه از ۶ مارس (دیروز) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و فصل و سال جدیدی از Siege را آغاز کرد. فصل اول از سال چهارم، دو اپراتور جدید با نام‌های «موزی» (Mozzie) و «گریدلاک» (Gridlock) را همراه یک نقشه جدید به نام Outback به بازی اضافه می‌کند. گریدلاک یک نیروی مهاجم، مجهز به سه Trax Stinger پرتاب شونده است که به محض فعال شدن توده‌ای از سیخ را به سمت دشمن روانه و حرکت آن‌‌ها را کند می‌کند. این ابزار را می‌توان به نوعی نسخه‌ تهاجمی سیم‌‎خاردار، با همان مقدار صدا و آسیب دانست. گریدلاک بیشتر در نقش ضد حرکتی اپراتورها ظاهر می‌شود. یک مسلسل F90 یا تیربار M249 همراه با شاتگان Super Shorty sawed-off از سلاح‌های گریدلاک هستند.

در عین حال موزی یک مدافع است که سه دستگاه ضد حرکتی به همراه دارد که به شکل خودکار «دِرون‌های» دشمن در فاصله نزدیک را هک و کنترل می‌کنند و سپس درون به شکل کامل در اختیار تیم مدافع قرار می‌گیرد. نور آبی به تیم مهاجم نشان ‌می‌دهد که درونشان دیگر در اختیارشان نیست. موزی یک مسلسل AR9 یا پیستول خودکار R10 Ronie و همانند گریدلاک یک شاتگان Super Shorty در اختیار دارد.

در کنار همه این‌ها باید به Outback، نقشه جدید استرالیایی Burnt Horizon اشاره کرد. این نقشه شامل یک رستوران، هتل و پمپ بنزین می‌شود که در کنار هم یک فضای L مانند را برای مبارزات نزدیک شکل می‌دهند. Outback برای همه رایگان است، اما اپراتورهای گریدلاک و موزی یا درون بازی، باز (Unlock) می‌شوند یا با خرید Pass چهار ساله.

علاوه بر این، در سال چهارم برخی از اپراتورها دستخوش تغییر می‌شوند. مثلاً گوشی «دوکایبی» (Dokkaebi) پس از ۱۲ ثانیه زنگ خوردن، خودبه‌خود قطع می‌شود و تغییرات برنامه‌ریزی شده برای تیرهای زوبین «کاپیتاو» (Capitao) دیگر اعمال نخواهد شد. یوبیسافت (Ubisoft) برنامه داشت که دامنه تأثیر تیرها را افزایش دهد، اما به تازگی اعلام کرده که به زمان بیشتری برای آنالیزش در سرورهای تست نیاز دارد.

از دیگر تغییرات باید به کاهش مقدار سلامتی بعد از احیا اشاره کرد؛ اکنون به جای ۵۰ واحد تنها با ۲۰ واحد سلامتی به میدان نبرد باز می‌گردید. همچنین در کاربرد خم شدن پشت سنگر نیز تغییراتی انجام شده و دوربین به جای مکانی که به آن‌ خم می‌شدید از مرکز سر اپراتور کنترل خواهد شد.

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده