// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

مراسم رونمایی نسخه فارسی بازی Crossfire برگزار شد

عصر امروز مراسم رونمایی از بازی کراس فایر کلاسیک برگزار شد. نسخه سافت‌لانچ Crossfire قرار است به صورت رایگان از روز دوشنبه منتشر شود.

پلتفرم گیمینگ آریو عصر امروز ۱۶ اسفند با برگزاری رویدادی در ساختمان نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی به صورت رسمی از نسخه فارسی بازی شوتر کراس فایر رونمایی کرد. بازی کراس فایر نخستین بار با تمرکز روی بازار آسیای شرقی در سال ۲۰۰۷ توسط اسمایل گیت منتشر شد. این بازی بعدها در سال ۲۰۰۸ توانست محبوبیت بسیاری را در میان کشورهای آسیای شرقی از جمله چین، کره و ژاپن به دست بیاورد و به مرور از سال ۲۰۰۹ با ورود به بازار آمریکای شمالی توانست گیمرهای زیادی را وارد گود رقابت‌های آنلاین شوتر کند. یکی از نکات مهم بازی کراس فایر، ارتقاء این اثر در طول سال‌های گذشته است؛ به شکلی که طبق اطلاعات منتشر شده روی سایت کراس فایر، این بازی در طول ۱۲ سال توانسته ۶۵۰ میلیون بازیکن را وارد رقابت با یکدیگر کند.

کراس فایر کلاسیک | Crossfire Classic Iran

یکی از نکات مهم بازی کراس فایر به گفته‌ی عرفان میرکمالی، مدیر مارکتینگ آریو رایگان بودن آن است. میرکمالی در رابطه با حضور بازی Crossfire در ایران گفت:

سرور‌های بازی کراس فایر در ایران قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا بازی با پینگ و لیتنسی بسیار پایینی اجرا شود که برای بازی‌های شوتر اهمیت زیادی دارد. نسخه‌ای که از بازی کراس فایر در تاریخ ۲۰ اسفند از طریق پلتفرم آریو در ایران منتشر می‌شود، نخستین بار است که در جهان با نام Crossfire Classic در دسترس قرار می‌گیرد. کراس فایر کلاسیک نسخه بتل رویال بازی کراس فایر است و برای اولین بار در ایران در دسترس قرار خواهد گرفت.

کراس فایر کلاسیک | Crossfire Classic Iran

طبق گفته‌ی سجاد مهدی‌خانی، روابط عمومی آریو به زومجی، بازی کراس فایر در زمان انتشار به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان با جوایزی که از پیروزی‌های خود به‌دست می‌آورند، می‌توانند اسکین‌های مختلفی را خریداری کنند. مهدی‌خانی همچنین با اشاره به رقابت‌های بازی از Pay to Win نبودن این اثر گفت:

خریدهای داخل بازی تنها برای اسکین‌ سلاح‌ها و پوشش شخصیت اصلی است.

در مراسم امروز رونمایی از بازی کراس فایر، در کنار اصحاب رسانه، استریمرهای ایرانی نیز حضور داشتند و در کنار گفتگو با یکدیگر، رقابتی دوستانه را نیز برای آزمایش بازی برگزار کردند. بازی کراس فایر به صورت سافت‌لانچ، رایگان و کاملا فارسی در تاریخ ۲۰ اسفند روی رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی دارای حالت‌های مختلف رقابتی از بتل رویال گرفته تا حالت‌های Team Deathmatch است. بازی کراس فایر طبق گفته‌ی آریو، حجمی در حدود دو گیگابایت خواهد داشت. این بازی مانند نسخه خارجی که در طول ۱۲ سال بروزرسانی شده است، در ایران نیز با پشتیبانی فعال همراه خواهد بود.‌ در زمان نگارش این گزارش بیش از ۴۵۰۰ نفر برای تجربه بازی کراس فایر کلاسیک از طریق وبسایت رسمی این بازی در ایران ثبت‌نام کرده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده