// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

آپدیت 9.5 بازی League of Legends منتشر شد

نسخه جدید بازی League of Legends با تغییراتی روی کاراکترها، Runes، آیتم‌ها و معرفی دو اسکین جدید بازی منتشر شد.

ساعاتی قبل نسخه جدید بازی League of Legends با اعمال تغییراتی جزئی منتشر شد. این نسخه با اینکه تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود ولی احتمالا متای بازی را در بخش حرفه‌ای و عمومی با تغییراتی همراه خواهد کرد. در ادامه به مهم‌ترین تغییرات اعمال شده روی بازی اشاره‌ای شده است و در صورت تمایل به دیدن تمامی تغییرات می‌توانید به لینک آپدیت 9.5 بازی مراجعه کنید.

اولین خبر خوب برای طرفداران کاراکتر جدید بازی است که با نام Neeko شناخته می‌شود. این کاراکتر بعد از حضورش در بازی چندان مورد علاقه بازیکنان نبوده است و رایت گیمز (Riot Games) نیز تا به امروز تلاشی را جهت افزایش جذابیت این کاراکتر نکرده بود. در نسخه‌های اخیر بازی افراد کمی به بازی کردن با Neeko علاقه نشان داده‌اند و مقدار Playrate کاراکتر به صورت چشم‌گیری پایین بوده است، ولی بعد از انتشار پچ ۹.۵ بازیکنان زیادی به بازی کردن با این چمپیون پرداخته‌اند. با تغییری که روی قابلیت Tangle-Barbs کاراکتر صورت گرفته است از این به بعد مقدار زمانی که کاراکترهای دشمن در رشته گیر خواهند کرد بیشتر می‌شود و همین موضوع باعث شده است که شاهد حضور این کاراکتر در میادین حرفه‌ای بازی باشیم.

مشکل دیگری که از نسخه ۹.۲ بازیکنان پست Jungle با آن مشکل داشته‌اند، کاهش مقدار Experience موجودات داخل جنگل بوده است. همین موضوع باعث شده بود که بازیکنانی که بازی خود را از جنگل شروع می‌کنند دیرتر برای اواخر بازی آماده شوند و تیم خود را دچار مشکل کنند. در نسخه ۹.۵ تغییری در مقدار XP موجودات جنگل ایجاد نشده است، ولی سه کاراکتر Vi ،Skarner و Graves با تغییرات جدیدی که روی آن‌ها اعمال شده است می‌توانند تاثیر بیشتری را در روند بازی داشته باشند و با افزایش مقدار قدرت برخی از قابلیت‌های هر کدام از آن‌ها با سرعت بیشتری برای اواسط و اواخر بازی آماده شوند.

به صورت کلی شاهد تغییرات زیادی در نسخه جدید بازی نبودیم و در نهایت فقط ۷ کاراکتر بازی شامل تغییرات چشم‌گیر شده‌اند و هم‌زمان با انتشار این نسخه ناشر بازی خبر از ضعیف شدن Ezrael در نسخه بعدی (۹.۶) بازی داده است. دو آیتم Stormrazor و Relic Shield Line با تغییرات کمی همراه بوده‌اند و Runes نیز شامل اصلاحات جدیدی شده است. در نهایت دو اسکین جدید بازی به همراه نسخه ۹.۵ معرفی و منتشر شده است که مربوط به کاراکترهای Ahri و Brand است.


منبع leagueoflegends
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده