// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

اسلحه‌ های بازی Anthem از مشکلات تعادل رنج می برند

یکی از کاربران وب سایت ردیت گزارشی منتشر کرده که براساس آن بهترین سلاح بازی Anthem اسلحه ابتدایی آن است.

بازی Anthem آن‌طور که کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) انتظار داشت عرضه موفقی را تجربه نکرده و با مشکلات مختلفی رو‌به‌رو بوده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کرش کردن کنسول پلی استیشن 4 در هنگام اجرای این بازی، کاربران وب سایت ردیت اعلام کرده‌اند که تجهیزات بازی هم‌چندان بدون ایراد و مشکل نیستند.

در بازی‌های هم‌سبک با بازی Anthem، ایجاد انگیزه برای بازگشت به بازی و انجام مبارزات به واسطه ارائه جریان ثابت لوت و در نهایت دستیابی به تجهیزات بهتر از اهمیت بسیار زیادی برخور‌دار است. اما شرایطی را تصور کنید بهترین سلاح بازی، آن اسلحه‌ای که ساعت‌ها برای به دست آوردن آن وقت صرف کرده‌اید نیست و در عوض همان سلاح ابتدایی عملکرد بهتری نسبت به دیگر اسلحه‌ها دارد.

YeetLordSupreme، از کاربران وب سایت ردیت گزارشی منتشر کرده که براساس مشاهدات و بررسی‌های او اسلحه Defender با سطح یک قوی‌تر از دیگر اسلحه‌های بازی Anthem است. با استناد به مدارکی که این کاربر به اشتراک گذاشته است، سلاح ذکر شده می‌تواند سریع‌تر از اسلحه‌هایی از جمله Ralner’s Blaze با سطح ۴۵ دشمنان را از بین ببرد.

در بررسی YeetLordSupreme مشخص شده است که هر گلوله سلاح Defender سطح سلامتی دشمنان Scar را به میزان ۲۸۶ کاهش می‌دهد. این در حالی است که در شرایط مشابه سلاح Ralner’s Blaze به ازای هر گلوله صدمه‌ای معادل با ۱۱۸۴ وارد می‌کند. با این اعداد و ارقام تصور می‌کنید که سلاح دوم به مراتب از سلاح اول قوی‌تر و موثر‌تر است. اما در شرایط بازی با شلیک ۶ گلوله سلاح Ralner’s Blaze می‌توانید یک دشمن Scar را از پا در‌بیاورید. در مقابل برای انجام این امر با استفاده از سلاح Defender تنها به چهار گلوله نیاز دارید.

Anthem

YeetLordSupreme از این مشاهده چنین نتیجه می‌گیرد که سلاح Defender با سطح یک، با مشکل مواجه شده است و میزان صدمه‌ای که در هنگام شلیک نمایش داده می‌شود، درست نبوده و با صدمه واقعی هم‌خوانی ندارد. beatpeet42، از دیگر کاربران وب سایت ردیت به واسطه یک گیف ادعا‌های YeetLordSupreme را اثبات می‌کند. در حالی که کمپانی الکترونیک آرتز نسبت به این موضوع از راه‌های ارتباطی رسمی همچون شبکه اجتماعی توییتر واکنش نشان نداده است، اما برنان هولمز، مدیر طراحی استودیو Bioware در وب سایت ردیت به این موضوع پرداخته است. او در پیام خود چنین نوشته است:

ما باید این موضوع را بررسی کنیم. سیستم‌ Scaling با این هدف ایجاد شده است که بازیکنان سطح پایین با همراهی بازیکنان سطح بالا بتوانند آسیب به‌سزایی به دشمنان سطح بالا وارد کنند. این اتفاق از قبل پیش‌ تعیین نشده است و اشکالی وجود دارد.

در حال حاضر عملکرد اسلحه Defender هماندن سابق است و تغییری در آن ایجاد نشده است. با این حال ممکن است که این امر به زودی دچار تغییر و تحول شود؛ زیرا براساس گفته برنان هولمز این سلاح قرار نبوده است چنین عملکردی داشته باشد. انتظار می‌رود که کمپانی الکترونیک آرتز یا استودیو بایوور به این موضوع به صورت رسمی واکنش نشان دهند. در صورت تحقق این امر در سریع‌ترین زمان ممکن آن را پوشش خواهیم داد.

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شده است. با مراجعه به صفحه این بازی در فروشگاه‌های اوریجین، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به خرید این بازی کنید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده