// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

Halo Infinite قطعا برای کنسول ایکس باکس وان منتشر می شود

رئیس بازی Halo باری دیگر تایید کرد که بازی Halo Infinite برای کنسول‌های نسل جاری مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

با بالا گرفتن بحث کنسول‌های نسل بعد و مشخص نبودن زمان انتشار دقیق بازی Halo Infinite، شایعه‌هایی در مورد اینکه این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه نخواهد شد به گوش می‌رسد.

کمپانی مایکروسافت همیشه تایید کرده است که بازی Halo Infinite برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد اما یکی از هواداران با پرسیدن دوباره‌ی این سؤال از فرانک اوکانر (Frank O'Connor) مدیر مجموعه Halo در توییتر، این پاسخ را از او دریافت کرد:

من نمی‌فهمم راجع به کدام شایعه حرف می‌زنید ولی Halo Infinite به‌طور حتم برای ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

البته این پاسخ احتمال انتشار این بازی را روی پلتفرم‌های متفاوت و معرفی نشده رد نمی‌کند. اگر بازی Halo Infinite تا پایان امسال منتشر نشود، این به این معناست که باید در سال ۲۰۲۰ منتظر این بازی باشیم و باتوجه‌ به اینکه بیشتر گزارش‌ها نشان می‌دهد که نسل بعدی کنسول‌ها در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند، احتمال اینکه Halo Infinite یک بازی بین نسلی باشد دور از انتظار نیست.

البته شما نمی‌توانید توقع داشته باشید که مایکروسافت تا نزدیک شدن به زمان انتشار این بازی، اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر کند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده